شناسه خبر:65616
1401/11/12 09:27:55

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان گفت: همدان مهیای استقبال باشکوه از ایام الله دهه فجر شد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، سید مسعود حسینی شهردار همدان با تاکید بر بزرگداشت ایام دهه فجر و تقارن آن با ماه رجب عنوان کرد: مدیریت شهری حداکثر توان خود را برای هرچه باشکوه برگزار کردن ایام الله دهه فجر به کار می‌گیرد.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری ایام الله دهه فجر و ایجاد شادی و نشاط در شهر افزود: مدیریت شهری با برنامه‌ریزی‌های متفاوت نسبت به سال‌های گذشته، آذین‌بندی‌های گسترده‌ای را در قالب نصب پرچم، ریسه، بیلبورد و بنر و چراغانی کردن میادین، ورودی‌های شهرتدارک دیده و برنامه نورافشانی در رینگ‌های شهر و نقاط پرتردد و اماکن گردشگری اجرا خواهد شد.
این مقام ارشد مدیریت شهری با اشاره به اینکه باید شهروندان زیبایی، نشاط و شکوه این ایام را احساس کنند اظهارکرد: نصب ریسه‌های رنگی در سطح شهربه متراژ20000متر مربع در میادین مهم شهر از جمله میادین آرامگاه، امام (ره)، پژوهش، شاهد، پیشاهنگی، عاشورا، امام حسن(ع)و امام حسین(ع)، فرودگاه، فلسطین و مدرس بوده است.
وی در ادامه به اجرای تزئینات در تقاطع‌ها و بلوارها اشاره کرد و افزود: نصب ریسه‌های رنگی در تقاطع‌های خواجه رشید، رسالت، بعثت، تختی، میدان بار، بلوار بعثت، خیابان شریعتی، بلوار آیت الله مطهری،،چهارراه مزدقینه، پیادراه بوعلی و بلوار فاطمیه، پیاده‌راه اکباتان،خیابان‌های شهدا و باباطاهر بوده است.
وی با بیان اینکه شهرداری همدان با نصب پرچم، بیلبورد و بنر و فضاسازی به استقبال دهه مبارک فجر و اعیاد و مناسبت‌های ایام رجب می‌رود عنوان کرد: مناطق چهارگانه با نصب 4270 عدد پرچم، در مجموع مناطق شهری 12عدد بیلبورد نزدیک به 500متر مربع، اکران 50عدد بنر با موضوعات دهه فجر و لادت امام علی و امام جواد به متراژ600متر مربع به استقبال این ایام می‌روند.
در ادامه حسین خانجانی رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته توسط این سازمان برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و مناسبت‌های ماه رجب اظهار داشت:
المان‌های مناسبتی نوری و فلزی در ابتدای بلوار شهیدمدنی، دور میدان امام(ره)، میدان دانشگاه،دور آرامگاه و امام‌زاده عبدالله و میدان بیمه نصب شده است.
این مقام مسئول در حوزه سیما و منظر شهری به نصب المان‌های تابلوهای نواری و نوری اشاره کرد و عنوان کرد: این المان‌ها به تعداد 34 عدد در بلوار جهان نما و 18 عدد المان نوری پیروزی در بلوار خواجه رشید نصب شده است. حسین خانجانی موقر به سایر تلاش‌های این سازمان برای ایام دهه فجر اشاره کرد و تصریح کرد: 64عدد عکس شهدای انقلاب و شهدای نیروی هوایی نصب می‌شود.

شناسه خبر 65616