شناسه خبر:65705
1401/11/16 09:14:09

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه باید ایده‌های خلاقانه جوانان به‌صورت الگویی درآید و در اختیار مردم قرار گیرد، گفت: دولت سیزدهم از ایده‌های خلاقانه و دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، مسلم غلامی پنجشنبه 13 بهمن‌ماه در همایش «ایده خلاق من» اظهار کرد: نیروی انسانی خلاق سرمایه اصلی کشور برای تولید ثروت بوده و با نیروی انسانی آموزش‌دیده باسواد و خلاق، بهتر می‌توان جامعه سالم و پیشرفته را اداره کرد.
وی با تأکید بر حمایت از ایده‌های خلاق توسط دستگاه‌های متولی، افزود: برگزاری این‌گونه همایش‌ها مقدمه‌ای برای الگوسازی جوانان موفق در جامعه بوده و ما در پی معرفی جوانان موفق به‌عنوان الگو هستیم تا دیگران از آن‌ها الهام بگیرند.
 افتتاح و بهره‌برداری روکش آسفالت و تأمین روشنایی محور کبودراهنگ به ویان
هم‌زمان با دومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستان کبودراهنگ طرح روکش آسفالت و تأمین روشنایی محور کبودراهنگ به ویان با اعتباری افزون‌بر 18 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
همچنین در این روز نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان با حضور جمعی از مسئولین در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فامنین افتتاح شد که ️در این نمایشگاه آثار هنرمندان برجسته شهرستان به نمایش گذاشته شده و تا 22 بهمن‌ماه دایر خواهد بود.
آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهر و روستاهای بخش از دیگر مراسم‌های برگزارشده دومین روز از دهه فجر با حضور مسئولین در فامنین بود.

شناسه خبر 65705