شناسه خبر:65979
1401/11/23 10:33:43

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان: همدان در جذب اعتبارات سفر رئیس‌جمهور جزء استان‌های برتر

سپهرغرب، گروه خبر: در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی 41 میلیارد تومان طرح عمرانی در شهرستان نهاوند به بهره‌برداری رسید.
روز پنجشنبه و در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان، از پنج طرح عمرانی مجموعاً با اعتبار 41 و نیم میلیارد تومان در نهاوند بهره‌برداری شد.
این طرح‌ها شامل افتتاح سالن ورزشی زنده‌یاد رسول شهبازی در روستای کوهانی به مساحت 800 متر مربع و با اعتبار دو میلیارد تومان و مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سامیار در کیلومتر 16 محور نهاوند بروجرد به مساحت 11 هزار و 600 متر مربع و زیربنای یک‌هزار و 637 متر مربع است که برای احداث آن 16 میلیارد تومان هزینه شده؛ 13 میلیارد تومان آن از اعتبارات شخصی و مابقی تسهیلات بانکی بوده است. در فاز نخست این طرح که دارای 99 درصد پیشرفت فیزیکی بوده، برای 10 نفر و در فاز دوم نیز برای 25 نفر اشتغال ایجاد شده است.
افتتاح ساختمان مرکز ترک اعتیاد سینا بهزیستی از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری بود، این مرکز که با هدف مداوا و ترک اعتیاد معتادین اجرا شده، دارای ظرفیت اسمی 60 نفر با قابلیت افزایش تا 150 نفر است که برای آماده‌سازی آن 18 میلیارد تومان از محل اعتبارات شخصی و 1.5 میلیارد تومان نیز از تسهیلات اداره بهزیستی نهاوند تأمین شده است.
افتتاح بلوار و میدان سردار سلیمانی شهر گیان با اعتبار دو میلیارد تومان و بهسازی شهرک مسکن فرهنگیان گیان با دو میلیارد تومان، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان در افتتاح این پروژه‌ها گفت: دولت سیزدهم از ابتدای شروع به‌کار خود تکمیل طرح‌های نیمه‌تمامی که از گذشته به جا مانده بود را از برنامه‌های محوری برای توسعه اقتصادی کشور در دستور کار قرار داد و مصمم به اجرای آن‌ها شد که امروز خوشبختانه شاهد بهره‌برداری بسیاری از آن‌ها هستیم.
ادامه مطلب را در سایت روزنامه سپهرغرب به نشانی  مطالعه کنید.

شناسه خبر 65979