شناسه خبر:66086
1401/11/26 09:53:36

سپهرغرب، گروه خبر: شهید جواد خدارحمى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد؛ شما هم سنگر را خالى نکنید، تا هنگامى که احکام اسلام زیر پرچم اسلامى امام زمان (عج) به اجرا درآید.

«شهید»، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هرروز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت. برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.
تبرک لحظاتمان با شهید جواد خدارحمی:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یا ایها الذین آمنوا هذا ادلکم على تجاره تنجیکم من عذاب الیم تومنون بالله و رسوله و تجاهدون فى سبیل الله باموالکم و انفسکم. (قرآن کریم)
اى اهل ایمان! آیا شما را به تجارتى سودمند که از عذاب دردناک آخرت نجات بخشد، دلالت کنم؛ آن تجارت که به خدا و رسول او ایمان آورید و با مال و جان در راه خدا جهاد کنید.
اى جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد؛ جوانان! مبادا در غفلت بمیرید که علی (ع) در محراب عبادت شهید شد و مبادا درحال بى تفاوتى بمیرید که علی‌اکبر حسین (ع) در راه حسین (ع) و با هدف شهید شد.
اى مادران! مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیرى کنید که فردا در محضر خدا نمی‌توانید جواب زینب (س) را بدهید که تحمل 72 شهید را کرده؛ همه مثل خاندان وهب جوانانتان را به جبهه‌هاى نبرد بفرستید و حتى جسد او را هم تحویل نگیرید، زیرا مادر وهب فرمود سرى را که در راه خدا داده‌ام، پس نمی‌گیرم.
حضورتان را در جبهه‌هاى حق علیه باطل ثابت نگه دارید؛ امیدوارم که بعد از من راه حسین و یارانش را ادامه دهید.
پدر و مادر عزیزم که از چشم من عزیزتر هستید، در نبود من گریه نکنید، زیرا دشمنان شاد مى‌شوند، دشمنان اسلام همگى دست در دست هم گذاشته‌اند تا این انقلاب را شکست دهند.
آنان که پیرو خط سرخ امام خمینى (ره) نیستند و به ولایت فقیه او اعتقاد ندارند، بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند.
من تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد و با خداوند پیمان می‌بندم که در تمام عاشوراها و تمام کربلاها با حسین (ع) همراه باشم، شما هم سنگر او را خالى نکنید، تا هنگامى که احکام اسلام زیر پرچم اسلامى امام زمان (عج) به اجرا درآید.

شناسه خبر 66086