شناسه خبر:66817
1401/12/14 02:30:11

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تخصیص اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور در این استان رضایت‌بخش نیست، گفت: کارگروهی سه‌نفره تخصیص‌ها را به‌طور جدی پیگیری خواهند کرد.

محمدطیب صحرایی روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به کرمانشاه برکات خیلی خوبی برای استان به همراه داشته، اعتبارات مطلوبی در ابعاد مختلف ازجمله در بخش عمرانی، برای استان درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این اعتبارات باید پیگیری شود تا به‌موقع تخصیص یابد و در محل‌های مورد نظر استفاده شود، اما متأسفانه تا به الان تخصیص خوبی نداشته‌ایم که قسمتی مربوط به بیرون استان و قسمتی ناشی از ضعف پیگیری‌ها از سوی استان بوده است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته جلسه‌ای با معاون اجرایی رئیس‌جمهور با حضور بیش از 10 مدیرعامل بانک‌های دولتی و نمایندگانی از مدیران مرتبط استانی، در تهران برگزار شد.

وی یادآور شد: طبق بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد تاکنون تخصیص‌ رضایت‌بخش نبوده، بنابراین در این راستا کارگروهی از نماینده معاون اجرایی رئیس‌جمهور، نماینده نظام بانکی همراه استان و نماینده استانداری کرمانشاه شکل گرفته است.

صحرایی تصریح کرد: این کارگروه سه‌نفره تخصیص‌ها را به‌طور جدی پیگیری خواهند کرد، امیدواریم به‌زودی رقم‌های خوب و لازم برای حرکت پُرشتاب‌تر طرح‌ها و پروژه‌های استانی محقق شود و مردم از نعمت این سفر بیشتر استفاده کنند.

گفتنی است، ره‌آورد سفر 23 تیرماه امسال رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان کرمانشاه، بیش از 33 هزار میلیارد تومان در حوزه اعتبارات و تسهیلات برای پیشرفت و آبادانی استان کرمانشاه بوده که با اجرایی شدن مصوبات این سفر، بخشی از مسائل و مشکلات استان برطرف خواهد شد.

 

شناسه خبر 66817