شناسه خبر:67450
1402/1/16 09:16:01

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان ها، شورای استان همدان رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

محمود نقوی ضمن اعلام خبر کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش ستان در سطح کشور اظهار کرد: آموزش‌ وپرورش در واقع اساس نظام تعلیم و تربیت در کشور است که نیازمند افرادی دلسوز، پا به کار، طراح و برنامه‌ریز است که خوشبختانه این سرمایه ارزشمند باوجود معلمان دلسوز استان تحقق‌ یافته است.
در این جلسه که فرمانداران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان نیز به صورت وبینار حضور داشتند، نقوی افزود: استان همدان از دیرباز عاشق کسب دانش و فضیلت بوده و طی چهار دهه گذشته با کسب رتبه‌های برتر کشور ثابت کرده که ظرفیت‌های فکری و اندیشه‌ بالایی دارد که در سایه برنامه‌ریزی و حمایت‌های مسئولین، این مهم روزبه‌روز درحال پیشرفت می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: اکنون که شورای آموزش‌وپرورش استان در تارک شورای کشور می‌درخشد، شایسته است صمیمانه از تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولین شورای آموزش‌ و پرورش استان همدان که با نظرات عالمانه و سنجیده همواره حامی و پشتیبان آموزش‌وپرورش استان بوده و دستگاه تعلیم و تربیت را به سمت افق‌های روشن هدایت کرده‌اند، تشکر نمایم.
نقوی ابراز امیدواری کرد: شورای آموزش و پرورش استان از این‌ پس هم مانند گذشته، در آموزش و تربیت دانش‌آموزان و هدایت آن‌ها به سمت افق‌های روشن علم و دانش، به‌ عنوان سرمایه‌های فردای کشور، توفیقات روزافزونی را کسب نماید.

شناسه خبر 67450