شناسه خبر:67975
1402/1/29 09:15:14

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان با بیان اینکه از همه توان و امکانات در راستای حمایت از ورزش استان استفاده خواهیم‌ کرد، گفت: حدود 200 میلیارد تومان در سفر رئیس‌جمهور به همدان، به حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد شب گذشته در نشست صمیمی با جمعی از رؤسای هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران با اشاره به اینکه وحدت و انسجامی در ساختار ورزش و جوانان استان وجود دارد که زمینه رشد و پیشرفت ورزشکاران را فراهم می‌کند، اظهار کرد: تلاش و کوشش مجموعه مدیریتی ورزش و جوانان استان در راستای پیگیری امور ورزش استان قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه هزینه کردن در حوزه ورزش نوعی سرمایه‌گذاری است، گفت: دولت مردمی سینزدهم از ورزش قهرمانی استان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد؛ باید به رشته‌هایی که اقبال عمومی جوانان به آن‌ها بیشتر است، توجه ویژه شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه از همه توان و امکانات در راستای حمایت از ورزش استان استفاده خواهیم‌ کرد، ابراز کرد: حدود 200 میلیارد تومان در سفر رئیس‌جمهور به همدان، به حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرده است.
قاسمی‌فرزاد افزود: در طرح نهضت ملی مسکن که با اختصاص زمین 140 هکتاری اراضی استانداری گام نخست آن در همدان برداشته شد، توجه ویژه‌ای به سرانه‌های فضای سبز و فضاهای ورزشی شده است.
وی با بیان اینکه درحال تلاش برای تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن و حل این معضل دیرینه همدان هستیم، خاطرنشان کرد: در اعتبارات استانی و جاری در کمیته تخصیص به حوزه ورزش و جوانان توجه ویژه شود.
استاندار همدان در پایان گفت: همچنین باید به زیرساخت‌ها، تجهیزات نوین، نیازهای جدید ورزشکاران و فضاهای ورزشی توجه شود.

شناسه خبر 67975