شناسه خبر:68678
1402/2/16 10:19:43

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان گفت: عملیات اجرایی بیمارستان اکباتان همدان با 385 میلیارد تومان اعتبار تکمیل شد و 50 میلیارد تومان نیز از سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز آن اختصاص پیدا کرد و هم‌اینک آماده افتتاح است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، مسلم مخفی شامگاه چهارشنبه در جمع نمازگزاران مسجد حجت‌بن‌الحسن (ع) واقع در محله چمن امامزاده یحیی در راستای برنامه «مسجد محور خدمت» در شهرستان همدان، اظهار کرد: عملیات اجرایی بیمارستان یک‌هزار تختخوابی با تأمین 13 هزار متر زمین و با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد تومانی بانک ملی در همدان انجام می‌شود که زیرساختی مهم در گردشگری سلامت است.
وی افزود: تنش آبی همدان سال گذشته به اوج رسید و با پیگیری استاندار همدان و همکاری سایر مدیران یک‌هزار و 400 میلیارد تومان برای طرح انتقال آب همدان اعتبار جذب شد.
مخفی ادامه داد: با افتتاح تصفیه‌خانه آب، یک‌هزار و 300 لیتر آب از تالوار به همدان منتقل می‌شود که اجرای این طرح در مدت زمانی کمتر از یک‌سال، اتفاقی بی‌نظیر است.
فرماندار همدان گفت: شهرک صنفی صنعتی بوعلی دو با 450 واحد تجاری و سرمایه‌گذاری 10 هزار میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی، باعث رونق اقتصادی و تثبیت مرکزیت توزیع کالای غرب کشور در همدان خواهد شد.
مخفی با اشاره به اینکه تقاضای مسکن در همدان طی سال‌های گذشته انباشته شده، ادامه داد: 150 هکتار از اراضی دولت با دستور استاندار همدان برای احداث 10 هزار واحد مسکونی اختصاص یافت که عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز خواهد شد.
وی افزود: دولت سیزدهم نسبت بر مردمی بودن و ارتباط مستمر با مردم تأکید دارد.
این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان با سیاه‌نمایی تلاش می‌کنند مردم کارهایی که انجام می‌شود را نبینند و یا غیر مهم تلقی کنند، ادامه داد: با وجود همه مشکلات مردم هوشیارانه صف خود را از معترضان هدف‌دار جدا کردند و همواره حامی نظام اسلامی هستند.
در ادامه برنامه «مسجد محور خدمت» در شهرستان همدان، اهالی این محل پاره‌ای از مشکلات و نظرات خود را با فرماندار همدان در میان گذاشتند و در پایان از مکبران نوجوان و فعال در این مسجد تجلیل شد.

شناسه خبر 68678