شناسه خبر:69346
1402/3/1 08:59:06

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه ایجاد تزریق امید در بین جامعه و نسل نو را از ضروریات امروز مسئولان عنوان کرد و گفت: ایجاد ملموس‌تر و محسوس‌تر امید در بین مردم زمانی صورت می‌گیرد که مردم شاهد تلاش و خدمات شبانه‌روزی مسئولان باشند.

«محمدطیب صحرایی» روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان هرسین که در سرسرای جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در این ایام خجسته و دهه کرامت توفیقی برای تکریم، گفت و گو، تجدید و پیمان و یک معارفه حاصل شد.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در مقام انسانیت کار خیر و کمک‌رسانی به دیگران یکی از پیش‌فرض‌های مسئولیت است، عنوان کرد: مسئولیت گرفتن‌ها به طور مستمر در حال حرکت هستند و آمد و رفت‌ها باید مایه خیر و برکت باشد.
صحرایی تاکید کرد: باید قدردان مردم خوب و شریف استان کرمانشاه و ظرفیتها و فرصت‌های بی بدیل استان برای خدمت گذاری باشیم.
او در ادامه گفت: به تصریح مقام معظم رهبری برای اداره امور کشور، دو موضوع را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم؛ کار عالمانه و کار مجاهدانه یا مجدانه که باید با نهایت تلاشگری انجام شود.
صحرایی تاکید کرد: ضرورت‌هایی در حال حاضر در کشور مطرح است؛ ولی با توجه مشکلات استان باید این ضروریات در کرمانشاه ضروری‌تر دیده شود و همچنین کارهای عالمانه و مجاهدانه نیز در استان کرمانشاه باید ضروری‌تر انجام شود.
استاندار کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد: بنای همه ما از فرصت آمد و رفت‌ها برای زندگی بهتر مادی و معنوی مردم خیلی بیشتر تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: آنچه تاکنون در استان و شهرستان هرسین دیده می‌شود در عین تلاش‌ها و زحمات زیادی که انجام شده باید کارها جدی تر انجام شود که مردم این فعالیت‌ها را محسوس تر ببینند.
صحرایی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری با اشراف به چهار دهه وضعیت کشور در بیانیه گام دوم، آینده مردم را بسیار درخشان توصیف کردند، افزود: رهبر انقلاب دو نکته بسیار اساسی را مورد توجه بیشتر قرار می‌دهند؛ نکته اول مورد تاکید ایشان، برای آینده درخشان کشور باید همه ارکان مختلف نظام، با همراهی مردم تلاش مضاعف داشته باشند و نکته دوم که لازمه حرکت و این تلاش مضاعف است، یک اکسیر و کلید واژه به نام امیدواری واقعی در بین مردم است.
او گفت: درخواست بنده به عنوان خادم مردم استان کرمانشاه از همه مسئولان و دست اندرکاران استان و شهرستان دارالمومین هرسین این است که مردم با دیدن تلاش و سلوک اجرایی و خدماتی امیدوارتر و بانشاط تر نسبت به آینده خود باشند.
نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شهرستان هرسین با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار داشت: از جمله مشکلات می‌توان به مسئله آب شرب شهر هرسین، اشتغال جوانان و توجه ویژه به جوانان هرسین اشاره کرد که هر کدام فصلی برای خدمت‌رسانی برای مسئولان ایجاد می‌کند.
صحرایی در ادامه با تقدیر از زحمات فرماندار سابق هرسین، اظهار کرد: آقای موسوی برادر خوب ما در فرمانداری هرسین تعامل و همراهی خوبی با بنده داشتند و این آمد و رفت‌ها به هیچ وجه خللی در شخصیت ایشان ایجاد نخواهد کرد و باعث توان افزایی افراد و در راستای مجموعه فرآیندهای اداری صورت می‌گیرد.
او تاکید کرد: مجموعه اداری استان بدون پرهیز از هرگونه حاشیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای باید از فرصت‌های کوتاه بیشترین استفاده را داشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه همچنین با تبریک به فرماندار جدید هرسین اظهار داشت: آقای ایتوندی مسئولیت خطیری را پذیرفتند و با توجه شناخت و ارزیابی‌های که صورت گرفته، توقع بنده از ایشان این است که برای خدمت به مردم شریف این منطقه از هیچ توانی فروگذار نکنند و به تعبیر زیبای شهید تهرانی، به دنبال خلق فرصت‌ها و امکانات جدید و تلاش در حد مورد نیاز جامعه باشد.

شناسه خبر 69346