شناسه خبر:69407
1402/3/2 10:29:45

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان کردستان از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته بین‌المللی پارالمپیک کشورهای عراق و ترکیه با هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان به نمایندگی از کشورمان خبر داد.

صلاح یوسفی روز دوشنبه همراه با جمعی از اعضای این هیئت در سفر به شهر سلیمانیه در منطقه اقلیم کردستان عراق تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته پارالمپیک این هیئت با کشورهای عراق و ترکیه را امضا کرد.
وی در این رابطه اظهار کرد: به‌منظور پیشرفت و توسعه در زمینه همکاری برای فعالیت‌های ورزشی تاکنون کشور ایران و عراق چندین تفاهم‌نامه را به امضا رسانده‌اند.
رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان کردستان افزود: اعضای هیئت رئیسه هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان با هدف توسعه روابط و همچنین بهره‌مندی از زمینه‌های همکاری در عرصه ورزشی بین دو کشور اقدام به تهیه و تدوین این تفاهم‌نامه کردند و در این سفر سه روزه به امضای طرفین رساندند.
یوسفی ادامه داد: دیدار با مسئولان ورزش اقلیم کردستان عراق، بازدید از اماکن ورزشی ویژه معلولین و برگزاری مسابقه نمادین گلبال ازجمله برنامه‌های هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان کردستان در این سفر بود.

شناسه خبر 69407