شناسه خبر:69658
1402/3/9 09:30:43

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ملایر گفت: مذاکرات، برآوردها و هماهنگی اولیه برای انعقاد قراردادهای مرتبط با عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن و انتقال خدمات صورت گرفته و یکی از موفق‌ترین پروژه‌های کشور در ملایر رقم می‌خورد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر، عباس خدابخشیان از پایان مهلت قانونی مشارکت و یا معرفی کارشناسان رسمی دادگستری برای زمین‌های مورد نیاز روستای سالارآباد جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد: از فردا ملاک محاسبه قیمت زمین‌های باقی‌مانده، نظر هیئت کارشناسان رسمی دادگستری بوده؛ البته این مسیر را توصیه نمی‌کنیم و نفع بیشتر مردم در مشارکت با دولت است.
وی با بیان اینکه اراضی سالارآباد و گلدره برای نهضت ملی مسکن از طریق مبانی قانونی و اعمال ماده هشت تملک شده و هیچ برگشتی به عقب وجود ندارد، مطرح کرد: با تلاش‌های مستمر فرمانداری و همراهی نمایندگان ملایر در مجلس مشکل بخشی از اراضی گلدره نیز بعد از 31 سال حل شده و منافع مردم به شکل حداکثری و کامل تأمین و تضمین می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ملایر تصریح کرد: مذاکرات، برآوردها و هماهنگی اولیه برای انعقاد قراردادهای مرتبط با عملیات اجرایی پروژه و انتقال خدمات صورت گرفته و یکی موفق‌ترین پروژه‌های نهضت ملی مسکن کشور در ملایر رقم می‌خورد.

شناسه خبر 69658