شناسه خبر:70966
1402/4/13 08:41:15

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: یک‌هزار و 500 نفر از شاغلان واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی ویان نیازمند زمین برای احداث مسکن هستند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، مسلم غلامی در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: بیش از یک‌هزار قطعه زمین رایگان در شهر کبودراهنگ به واجدان شرایط اعطا خواهد شد که مسکن محرومان و جوانی جمعیت در این رابطه در اولویت خواهند بود؛ بنابراین باید هرچه سریع‌تر زمین لازم برای احداث مسکن ملی تأمین شود تا متقاضیان در فصل کار احداث مسکن را آغاز کنند.
وی با اشاره به اینکه در شهرهای شیرین‌سو و گل‌تپه مشکل تأمین مسکن وجود ندارد و زمین به اندازه کافی تأمین شده است، تصریح کرد: باید هرچه سریع‌تر مسکن مهر گل‌تپه تعیین تکلیف و برای تکمیل به متقاضیان تحویل داده شود.
غلامی اضافه کرد: درحال حاضر 42 درصد مساکن روستایی این شهرستان مقاوم‌سازی شده که این میزان قابل قبول نیست و باید نسبت به ارتقای هرچه بیشتر مقاوم‌سازی مساکن سطح روستاهای شهرستان با ترغیب و تشویق لازم روستاییان، اهتمام دوچندان شود.
فرماندار شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه اختصاص مسکن و زمین به معلمان و فرهنگیان باید در اولویت باشد، یادآور شد: تحویل هرچه سریع‌تر واحدهای مسکن مهرشهر کبودراهنگ برای تکمیل به مالکان ضرورت دارد.
غلامی در پایان از روند پرداخت تسهیلات مسکن ابراز نارضایتی کرد و از بانک‌های عامل خواست در پرداخت تسهیلات احداث و مقاوم‌سازی مسکن تسهیل‌گری انجام دهند.

شناسه خبر 70966