شناسه خبر:71092
1402/4/15 09:38:47

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت: سه بازیکن جدید به تیم فوتبال این باشگاه پیوستند.

محمد رجاییان روز چهارشنبه افزود: احسان قهاری، مدافع راست آینده‌دار که طی پنج فصل اخیر لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفته بود، با نظر مثبت سیدمجتبی حسینی به آلومینیوم اراک پیوست.
وی ادامه داد: این بازیکن 25 ساله و قائم‌شهری که در رده‌های پایه پرسپولیس و نساجی عضویت داشته و طی سالیان گذشته در لیگ برتر برای نساجی به میدان رفته بود، با عقد قراردادی رسماً به عضویت باشگاه آلومینیوم اراک درآمد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک اظهار کرد: میلاد بدرقه مدافع میانی سابق تیم‌های فولاد و پیکان نیز به‌عنوان خرید جدید آلومینیوم اراک معرفی شد.
رجاییان اضافه کرد: بدرقه که یکی از مهره‌های مورد توجه سیدمجتبی حسینی برای تقویت خط دفاعی آلومینیوم اراک بود، پس از توافق با این باشگاه قراردادش را به‌طور رسمی امضا کرد.
وی افزود: این مدافع بلندقامت که پس از 6 سال حضور در آکادمی و 6 فصل تجربه بازی در لیگ برتر برای فولاد خوزستان، طی یک سال و نیم اخیر در پیکان تهران عضویت داشت، اکنون به‌عنوان خرید جدید آلومینیوم اراک معرفی شد.
رجاییان گفت: باشگاه آلومینیوم اراک در ادامه فعالیت خود در نقل و انتقالات تابستانی، با مهدی لیموچی مهاجم فصل گذشته پیکان نیز قرارداد بست.
وی افزود: مهدی لیموچی که تجربه کار با سیدمجتبی حسینی را در پیکان تهران دارد، مجدداً با نظر این سرمربی به آلومینیوم اراک اضافه شد.

شناسه خبر 71092