شناسه خبر:72071
1402/5/10 11:51:39

مدیرکل آموزش‌‎وپرورش استان همدان گفت: دو هزار و 500 نفر به‌عنوان معلم امسال در آموزش‌وپرورش استان استخدام می‌شوند.

«محمود نقوی» روز دوشنبه در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان همدان افزود: 650 معلم از یک‌هزار و 600 نفری که در آزمون پذیرفته شده بودند، مراحل مصاحبه را طی کرده‌اند.

وی یادآور شد: پیش از این مصاحبه استخدامی معلمان نیم ساعت بیشتر زمان نمی‌برد، اما اکنون برای هرکدام از داوطلبان 6 ساعت در مرحله مصاحبه وقت گذاشته می‌شود تا بهترین‌ها برای هدایت نسل آینده انتخاب شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان تأکید کرد: امسال برای رنگ‌آمیزی و آماده‌سازی مدارس 20 میلیارد ریال جهت خرید رنگ 100 مدرسه واریز شده است.

وی ادامه داد: امسال بسیج دانشجویی و گروه‌های جهادی مسئولیت رنگ‌آمیزی مدارس را برعهده خواهند داشت.

نقوی با اشاره به کمبود معلم و کادر آموزشی در سال تحصیلی جاری، افزود: تلاش خواهیم کرد از طریق ادامه کار معلمانی که قصد بازنشستگی دارند و حتی دعوت از معلمان بازنشسته، کمبود کادر آموزشی را جبران کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان درباره وضعیت رتبه‌بندی معلمان گفت: پیش از مهرماه پرونده معلمان معترض به رتبه‌بندی به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: براساس هماهنگی‌های انجام‌شده با وزارتخانه، رسیدگی مجدد به پرونده‌های رتبه‌بندی یک تا سه به آموزش‌وپرورش استان سپرده شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان با اشاره به اینکه شبانه‌روز درتلاش برای رسیدگی به پرونده رتبه‌بندی معلمان هستیم، افزود: اشکالات رتبه‌بندی معلمان را به صفر می‌رسانیم.

استان همدان 307 هزار دانش‌آموز و 22 هزار معلم و کادر آموزشی دارد.

 

شناسه خبر 72071