شناسه خبر:74573
1402/7/20 12:21:42

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون شیب سرقت‌ها در شهرستان روند کاهشی داشته است، از افزایش 150 درصدی کشفیات سرقت خبر داد.

رضا نوری بعدازظهر روز گذشته در نشست با اهالی رسانه با اشاره به آغاز هفته انتظامی از 13 مهرماه با شعار «شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمت‌گزار»، درباره عملکرد نیمه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: کشفیات انواع مواد مخدر 44 درصد و دستگیری و جمع‌آوری معتادان متجاهر و خُرده‌فروشان هشت درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون شیب سرقت‌ها در شهرستان روند کاهشی داشته است، افزود: افزایش 150 درصدی کشفیات سرقت و افزایش هفت درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته را در عملکرد انتظامی داریم.

 

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به افزایش 20 درصدی دستگیری‌ قاچاقچیان و افزایش 44 درصدی کشفیات کالاهای قاچاق، گفت: پلیس اماکن به‌خاطر فراهم کردن خدمات سفر به‌صورت شبانه‌روزی برای زائران اربعین در شهرستان بدون اینکه به استان مراجعه کنند، توانست رضایت‌مندی مردم را جلب کند.

 

وی از برنامه‌های پیش رو پلیس به برخورد با معتادان متجاهر در شهرستان با کمک دستگاه‌های مرتبط و پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان اشاره کرد و افزود: تلفن 110 به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش مردمی در راستای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سامانه 197 در حوزه نظارت بر عملکرد پلیس در خدمت مردم است.

 

نوری با اشاره به فعال بودن پایش تصویری در 30 نقطه شهرستان تویسرکان، خاطرنشان کرد: در حدود 30 نقطه دیگر نیز زیرساخت‌های پایش تصویری ایجاد شد که پس از انجام یک‌سری نیازها، فعال خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه امسال با افزایش حدود 12 درصدی صدور گواهینامه و افزایش 17 درصدی تعویض پلاک خودرو مواجه بودیم، گفت: 15 روز گذشته 50 نفر از معتادان متجاهر جمع‌آوری و در کمپ‌های ماده 16 شهرستان تویسرکان و نهاوند سامان‌دهی شدند.

 

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: انتطامی شهرستان تویسرکان سال گذشته در تمام شاخص‌ها بین شهرستان‌های استان رتبه نخست را کسب کرد.

 

 

 

 

شناسه خبر 74573