مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: عملیات هوشمندسازی 48 پست برق در سطح این استان انجام شد و این طرح در سایر پستها نیز اجرا میشود.
علی سهرابیبیدار روز پنجشنبه اظهار کرد: این طرح در راستای بازسازی پستهای زمینی با آخرین فناوریهای نوین انجام شده است.
وی اضافه کرد: استانداردسازی خدمات و نگاه مطلوب به حوزه فنی، رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت و مهمترین رویکرد شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در این بخش است.
سهرابیبیدار با بیان اینکه چشمانداز شرکت قرار گرفتن در جمع سه شرکت برتر کشور است، افزود: محورهای تحقق این هدف سازمانی تدوین شده و در آیندهای نزدیک به ثمر خواهد نشست.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با تشریح محورهای مهم در رسیدن به رتبه برتر در سطح کشور، ادامه داد: ورود کلیدهای قابل کنترل از راه دور، از اقدامات مهم مرکز مدیریت هوشمند شبکه برق استان بود که با تلاش همکاران به نتایج درخشان رسیدیم.
وی اضافه کرد: افزایش قابلیت اطمینان شبکه با کاهش خاموشیها و بهبود شبکه از دیگر محورهای مهم شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است.
سهرابیبیدار خاطرنشان کرد: افزایش بهرهوری و مشتریمداری، از دیگر اهداف شرکت توزیع نیروی برق همدان است و در این راستا خدماترسانی به مردم به بهترین شکل ممکن انجام میشود.
وی با اشاره به فعالیتهای جهادی در زمینه رفع بحران آب همدان در سال گذشته، یادآور شد: در این خصوص این شرکت در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به برقرسانی به چاههای آب شرب کرد.
این مقام مسئول افزود: امروزه با توجه به ارائه خوب خدمات شرکتهای توزیع به مردم، تصور بیبرق بودن برای همه مشترکان سخت است.
استان همدان تعداد 18 هزار و 560 دستگاه پست توزیع نیروی برق با ظرفیت دو هزار و 451 ولت آمپر و همچنین 310 خط تغذیهکننده (فیدر) برای تأمین برق مشترکان 32 شهر و یکهزار و 71 روستا دارد.
شناسه خبر 74616