شناسه خبر:76721
1402/9/14 08:57:20

سپهرغرب، گروه خبر: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام از برنامه‌ریزی برای پردیس مشترک فناوری با همکاری پارک علم و فناوری در این دانشگاه خبر داد.

علیرضا تاب اظهار کرد: نمایشگاه هفته پژوهش فرصتی مناسب برای نمایش تلاش پژوهشگران برای رفع نیازهای استان است.وی از افزایش حدود دو برابری طرح‌های برون‌دانشگاهی در سال 1402 نسبت به سال 1400 خبر داد و تأکید کرد: پیگیری دریافت اعتبارات پژوهشی در همکاری با سایر نهادها در راستای تحقق شعارسال (مهار تورم و رشد تولید)، حجاب و عفاف، جمعیت، خانواده و فرزندآوری، مساجد، جهاد تبیین و اقتصاد و معیشت انجام شده و کماکان در حال انجام است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام اخذ استاندارد 17025 و ارتقای دامنه فعالیت آزمایشگاه مرکزی به عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان محیط زیست و تشکیل اتاق علم و تعاون در دانشگاه ایلام به‌منظور تشکیل تعاونی‌های دانشجویی و افزایش مهارت دانشجویان در راستای تولید و اشتغال را از دیگر دستاوردهای این حوزه اعلام کرد.

تاب تأکید کرد: حمایت از فعالیت‌های مهارت‌افزایی، رویدادهای فناورانه و پژوهشی دانشجویی بخصوص پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان و تسریع در پرداخت به‌موقع پژوهانه‌های مربوطه در اولویت این دانشگاه قرار گرفته است.

وی از برنامه‌‌ریزی برای ایجاد پردیس مشترک بین واحدهای فناور دانشگاه ایلام و پارک علم و فناوری خبر داد و تأکید کرد: دانشگاه ایلام با تمام توان آماده همکاری با دستگاه‌های اجرایی برای انجام طرح‌های پژوهشی است.

شناسه خبر 76721