در پاییز سال 1402 رقم خورد؛
ثبت بیش از 172 هزار تماس با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا استان همدان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیش از 172 هزار تماس در پاییز سال جاری توسط مرکز ارتباط با مشتریان ما به ثبت رسیده است.
به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی آبفا استان همدان، فرهاد بختیاریفر با اشاره به گزارش عملکرد مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان، اظهار کرد: 172 هزار و 106 تماس در پاییز سال جاری توسط این مرکز به ثبت رسیده که از این تعداد، 67 هزار و 587 تماس توسط سیستم و 92 هزار و 255 تماس توسط کارشناسان پاسخگویی شده است.
بختیاریفر تصریح کرد: 27 هزار و 339 تماس برای برنامه اطلاعیابی قطعی، امور مشترکین، حوادث اتفاقات آب شهری، روستایی و حوادث فاضلاب گزارش شده است که از موارد یادشده 46 درصد مربوط به اطلاعیابی، 29 درصد مربوط به امور مشترکین، 13 درصد مربوط به حوادث شهری، 9 درصد مربوط به حوادث روستایی و چهار درصد مربوط به حوادث فاضلابی بود.
وی ادامه داد: شهرستان همدان در حوادث شهری، اطلاعیابی و امور مشترکین و شهرستان ملایر در حوادث روستایی بیشترین تعداد گزارش را ثبت کردند؛ همچنین شهرستان اسدآباد در شبکه و انشعابات آب شهری، درگزین در شبکه روستایی، ملایر در انشعابات روستایی و همدان در فاضلاب، بیشترین آمار در گزارشهای نسبیتی را به خود اختصاص دادهاند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در پاییز 1402 تعداد 17 هزار و 40 درخواست امور مشترکین در این مرکز ثبت شده است، توضیح داد: 15 هزار و 877 درخواست بلافاصله بعد از تماس، ثبت و اقدامات لازم انجام شده که بیشترین موارد نیز بررسی و ارسال صورتحساب، تغییر شماره تماس، تسویه حساب و دریافت آخرین قبض بوده است و تعداد یکهزار و 163 درخواست نیز نیازمند بررسی کارشناس امور مشترکین بوده است.
بختیاریفر در پایان پیرامون تماسهای مربوط به درخواست امور مشترکین، ادامه داد: این مرکز در پاییز سال جاری 30 درصد از کل ظرفیت خود را در راستای امور مشترکین صرف کرده است.
شناسه خبر 77955