شناسه خبر:80370
1402/12/19 10:41:25

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: راهکارهای سرمایه‌گذاری در استان با حضور 20 کشور دنیا و در قالب همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری، بررسی می‌شود.

مهدی رمضانی در جلسه هماهنگی کمیته روابط خارجی استان کردستان در سنندج، با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در استان، برتلاش برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هرچه بهترآن تأکید کرد.وی افزود: این همایش بین‌المللی به میزبانی استان کردستان اقدامی ماندگار در تاریخ استان خواهد بود، اما در این زمینه امکانات مناسب را برای تجار، دیپلمات‌ها و سرمایه گذارهای خارجی باید در نظر بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه حضور نمایندگان 20 کشور در استان با هدف سرمایه‌گذاری در راستای رونق و شکوفایی اقتصاد استان، کاری ارزشمند است، یادآور شد: این همایش یک انگیزه مضاعف می‌خواهد بنابراین مدیران ذی‌ربط باید در حوزه‌های مختلف با ارائه ایده و نظریه‌های تخصصی پای کار باشند.

رمضانی برگزاری این همایش را مطلوب عنوان کرد و گفت: بیش از 50 درصد مجوزهای خارجی در استان ابطال شده است بنابراین این مهم نیازمند بررسی بیشتر و همکاری و تعامل رسانه‌ها است.

شناسه خبر 80370