شناسه خبر:80409
1402/12/20 08:57:46
شهردار همدان در مراسم افتتاحیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای فستیوال:

اصلی‌ترین برنامه مدیریت شهری پیگیری زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری است

شهردار همدان گفت:اصلی‌ترین برنامه مدیریت شهری پیگیری زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری است

سید مسعود حسینی که به عنوان یکی از سخنرانان اصلی افتتاحیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای فستیوال در محل سابق نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان حضور داشت عنوان کرد: انتخاب همدان به عنوان مرکزیت غرب کشور توسط این سرمایه‌گذار بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده در استان همدان اتفاق افتاد و ان‌شاالله شاهد سرمایه‌گذاری‌های دیگری در بخش‌های مختلف در شهر همدان باشیم.

وی افزود: همه استقامت مردم همدان را به الوند، علمش را به بوعلی سینا و ادبیاتش را به باباطاهر می‌شناسند و رهبر معظم انقلاب همدان را مرکز ارزش‌های تمدنی کشور خطاب کردند که نشان‌دهنده عظمت تاریخی و تمدنی همدان است.

این مقام ارشد مدیریت شهری نقطه ضعف‌ شهر همدان را اقتصاد شهر و استان دانست و تصریح کرد: با رویکردی که در مجموعه مدیریت استان و شهر همدان پیش گرفته شده بحث سرمایه‌گذاری به عنوان یک اصل و اولویت مهم و حلقه گمشده پذیرفته شده است و ما از همین جا اعلام می‌کنیم از کسانی که در همدان سرمایه گذاری کنند قدردانی و حمایت می‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه ان‌شاالله این فستیوال مقدمه‌ای برای سرمایه‌گذاری و تولید و عرضه محصولات زنجیره‌ای در شهر همدان باشد افزود: سایر برنامه‌‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها از جمله راه‌اندازی بازار خودرو شماره دو، بازار لوازم یدکی خودرو، بازار فروش موتور سیکلت، بیمارستان هزار تختخوابی، شهرک سلامت، پارک آبی و ارتقای گردشگری در حال پیگیری است که نوید بخش اتفاقات مثبت در حوزه سرمایه‌گذاری در همدان خواهد بود.

سید مسعود حسینی با تاکید بر پیگیری ایجاد زیرساخت‌ها در مباحث سرمایه‌گذاری اظهارکرد: بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان طرح در سرمایه‌گذاری داریم که موجب ایجاد جاذب سفر در شهر همدان، رفع معضلات شهری و بهره مندی مردم و سرمایه‌گذاران می‌شود.

 

 

شناسه خبر 80409