شناسه خبر:81319
1403/1/26 17:33:46

مردم شهیدپرور ملایر با تجمع در مرکز شهر، از حملات تنبیهی و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین اشغالی قاطعانه حمایت کردند.

مردم انقلابی و ولایی شهرستان ملایر روز یکشنبه در حمایت از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران و پاسخ قاطع علیه مواضع رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی، تجمع کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پرچم پُرافتخار جمهوری اسلامی و فلسطین، شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «برادر سپاهی تشکر تشکر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» حمایت خود را از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مردم ملایر با حضور در این تجمع، ضمن ابراز خوشنودی از حمله نیروهای سپاه پاسداران به مواضع رژیم جعلی صهیونیستی، در پاسخ به جنایات این رژیم منحوس و کودک‌کش بر حمایت همیشگی‌ از ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی تأکید کردند.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در این مراسم اظهار کرد: معادلات قدرت کاملاً به نفع محور مقاومت و مردم انقلابی تغییر پیدا کرده است.

«سلمان اسماعیلی» بیان کرد: همه مردم، آزادیخواهان و مستضعفان عالم از عملیات شب گذشته سپاه پاسداران علیه مواضع رژیم صهیونیستی خوشحال هستند و مردم ملایر با حضور حماسی خود از عملیات‌های نیروهای مسلح، سپاه و ارتش قهرمان اعلام حمایت و ابراز خوشحالی کردند.

وی افزود: با این روحیه انقلابی که در مردم می‌بینیم، به‌طور قطع چشم طمع دشمنان از محور مقاومت و تمامیت ارضی کشور ما کور خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: از شب گذشته معادلات جدید قدرتی در منطقه و جهان تعریف شد و شاهد تولد خاورمیانه جدیدی هستیم که حرف آخر را فرمانده معظم کل قوا و مقتدا و مولای همه شیعیان و آزادیخواهان عالم زد که فرمودند: «یکی بزنید، 10 تا می‌خورید».

اسماعیلی ادامه داد: عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی مصداق بارز این بیانات رهبر معظم انقلاب بود و همه عالم با چشم خودشان دیدند و این پیروزی بزرگ را به همه مردم تبریک می‌گوییم.

* راه قدس از کربلاست

مسئول امور مساجد شهرستان ملایر نیز در جمع مردم اظهار کرد: ایران مهد دلیرمردانی است که به عشق امام زمان (عج) افسر و سرباز شده‌اند و امروز با قدرت از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام «محمد شمس» با بیان اینکه ایران خانه غیرتمندان و متدینین و خانه‌ای است که مادرانشان در گوش فرزندانشان «لبیک یا حسین(ع)» را زمزمه می‌کنند، افزود: مردم ایران با مکتب امام حسین (ع) و در مملکتی زندگی می‌کنند و پرورش یافته‌اند که همواره نشان داده‌اند در برابر دشمنان ملتی آماده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ملایر در تجمع خود به رهبر معظم انقلاب نشان دادند که همیشه آماده‌اند، بیان کرد: ایران سرزمین مردان و زنان غیرتمند و ولایت‌مداری است که منتظر هستند تمام وجود خود را برای این آب و خاک و ولایت هدیه کنند و کربلا قرار است مسیر قدس شود، همان‌طور که دیشب موشک‌ها از کربلا به قدس رسیدند و نماز جمعه را در قدس خواهیم خواند.

رابط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با تأکید بر اینکه به گفته امام راحل و رهبر معظم انقلاب آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، تأکید کرد: ما سال‌هاست رژیم صهیونیستی را زیر پا له کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام شمس ادامه داد: شهیدان ما زاهدانه زندگی می‌کنند و اگر در کنسولگری ما زاهدی را شهید می‌کنید، هزاران زاهد تربیت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه حاج‌قاسم به‌تنهایی خود یک لشگر برای نابودی رژیم صهیونیستی و استکبار بود، گفت: مردم ایران ملت امام حسین (ع) هستند و اگر سردار سلیمانی رفت، امروز تک‌تک ایران شهید سلیمانی شدند و هیمنه اسرائیل را درهم فرو پاشیدند.

حجت‌الاسلام شمس افزود: امروز دوران قدرت ایران است و مسیری که شروع شده، راه قدس از کربلاست و چنانچه رژیم صهیونیستی غلطی کند، این‌بار حیفا و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد.

10 روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به‌عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم واکنش صریح جامعه بین‌المللی به این اقدام غیر قانونی، بامداد یکشنبه 26 فروردین‌ماه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

هم‌زمان با این اقدام، مردم سراسر کشور با تجمع در میادین اصلی، از این اقدام حمایت کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 81319