شناسه خبر:81797
1403/2/6 12:49:45

آیا فصل دوم برنامه «ایران دوست‌داشتنی» به میزبانی پدرام کریمی، امیر حسین مدرس، محمد معتمدی و فلورا سام که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است ساخته می‌شود؟

برنامه «ایران دوست‌داشتنی» به میزبانی پدرام کریمی، امیر حسین مدرس، محمد معتمدی و فلورا سام که از نخستین شبکه سیما پخش می‌شود؛ برنامه‌ای است که ضبط 8 قسمت از آن باقی مانده است. این برنامه که با هدف ایران‌شناسی و بررسی جنبه‌های مختلف ایران اعم فرهنگی و هویتی، تاریخی، اجتماعی، اقتصادی و…، خارج از چارچوب‌های سیاسی به ایران می‌پردازد با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده و بسیاری درخواست ساخت فصل دوم این برنامه را دارند.

مقداد مومنی‌نژاد تهیه‌کننده «ایران دوست‌داشتنی» درباره تولید فصل دوم این برنامه گفت: در حال انجام اقداماتی هستیم تا اگر این امکان فراهم شد فصل دوم را در پاییز و زمستان به روی آنتن ببریم. این اقدامات زمان می‌خواهد و به نگارش و تحقیق نیاز دارد؛ البته ابتدا باید مقداری استراحت کنیم.

وی افزود: درباره اینکه از چند شهر مهمان داشته باشیم و چند قسمت برنامه تولید شود و... صحبت داشته‌ایم اما فعلاً نمی‌توانیم آنها را بیان و رسانه‌ای کنیم.

مومنی نژاد ادامه داد: اگر تصمیم بر این باشد که فصل دوم «ایران دوست‌داشتنی» ساخته شود باید فرمت و شکل برنامه مقداری تغییر کند و فضای فان و کمدی نیز به آن اضافه شود و همچنین باید بخش زیادی از آیتم‌ها، دکور و محتوا نیز تغییر کند.

تهیه‌کننده این برنامه درباره اینکه آیا میزبانان «ایران دوست‌داشتنی» نیز تغییر می‌کند در پایان خاطرنشان کرد: فعلاً این موضوع مشخص نیست و باید درباره آن نیز تصمیم‌گیری شود.گفتنی‌است این برنامه در شروع کار خود به عنوان ویژه برنامه شب یلدای 1402 شبکه‌ یک سیما در دو قسمت، با همین محوریت و با حضور تعداد زیادی مهمان پخش شد و جز برنامه‌های فرهنگ‌محور در شب چله بود.


منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

شناسه خبر 81797