شناسه خبر:82209
1403/2/17 18:47:46
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

امروز خط مقدم دفاع از کشور، کلاس درس است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ابراز کرد: امروز خط مقدم دفاع از کشور، کلاس درس است.

سردار مظاهر مجیدی در آیین تجلیل از پاسدارمعلمان که با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و جمعی از مسئولین در سالن زنده‌یاد موحدی اداره کل برگزار شد، با تبریک هفته گرامی‌داشت مقام معلم، اظهار کرد: معلمان وظیفه ارزشمند و مهم تعلیم و تربیت را برعهده داشته و همواره نشان داده‌اند که برای تحقق این موضوع در میدان حضور دارند.

سردار مجیدی افزود: حوزه آموزش‌وپرورش همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرار داشته و ایشان نکات و تذکرات خود را به مسئولین و مدیران بیان کرده‌اند که این نشان از توجه حاکمیت به بحث تعلیم و تربیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس همواره معلمان احساس تکلیف کرده و به کمک فرزندان نظام و انقلاب می‌رفتند، ادامه داد: امروز خط مقدم دفاع از میهن، کلاس درس است؛ حرکت، شغل و فعل معلمان براساس آیات و روایت معادل کار انبیا درنظر گرفته شده است، چون این عزیزان تعلیم و تربیت انسان‌ها را برعهده دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: معلمان و فرهنگیان عزیز ما به لطف خداوند دارای صفات برجسته اخلاقی و انسانی و انقلابی هستند که وظیفه تعلیم و تربیت نسل نوجوان و جوان آینده کشور را برعهده دارند تا بتوانیم زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (عج) را رقم بزنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از 29 پاسدارمعلم (دبیر آمادگی دفاعی مدارس استان) تجلیل به عمل آمد.


منبع: خبرگزاری مهر

شناسه خبر 82209