شناسه خبر:83229
1403/3/12 13:20:19

وزیر کشور گفت: پروژه فولادسازی کردستان که یکی از طرح‌های صنعتی و پیشران شاخص این استان است تا سال 1404 به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد وحیدی روز شنبه در بازدید از مجتمع فولاد کردستان واقع در شهرستان بیجار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور بررسی وضعیت پروژه‌های شاخص استان همچون زنجیره فولاد به این استان سفر کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه طرح شکل‌گیری زنجیره فولاد در کردستان تعریف شده، افزود: واحدهای زیرمجموعه زنجیره فولاد در شهرستان‌های سقز، دیواندره و قروه ایجاد شده یا در حال احداث است.

وزیر کشور میزان سرمایه‌گذاری در زنجیره فولاد کردستان را 65 همت خواند و بیان کرد: براساس زمان بندی انجام شده قرار است پروژه فولادسازی کردستان تا سال 1404 به بهره‌برداری برسد.

وحیدی یادآور شد: شکل گیری این صنعت ارزشمند در کردستان برای این استان آورده و دستاورد عظیمی به‌دنبال خواهد داشت و امید می‌رود با شتاب بیشتری اجرا شود.

احمد وحیدی روز شنبه با استقبال اسماعیل زارعی‌کوشا به‌منظور سخنرانی در مراسم نکوداشت «شهدای خدمت»، افتتاح پروژه‌های مخابراتی، بهره‌برداری از پروژه شهرداری الکترونیک و بازدید از چندین طرح عمرانی و صنعتی از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد.

سفر یک‌روزه وزیر کشور به استان کردستان شامل بازدید از مجتمع فولاد کردستان در شهرستان بیجار و جلسه با نخبگان این شهرستان بود.

در بخش دوم سفر، وزیر کشور به سنندج سفر کرده و در نشستی با فرمانداران شهرستان‌های استان شرکت می‌کند که محوریت این نشست برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 83229