شناسه خبر:83284
1403/3/13 17:43:00

استاندار کرمانشاه گفت: روابط عمومی یک جایگاه سازمانی مبتنی بر مجموعه‌ای از راهبردها برای مدیریت اخبار، اطلاعات و تعامل بین سازمان مبدأ و مجموعه مخاطبان است.

محمدطیب صحرایی شامگاه شنبه در انتخابات هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان که در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، ابراز کرد: اگر روابط عمومی پیشرفت می‌خواهد، باید برخی دیدگاه‌های غلط مانند اینکه روابط عمومی سازمان‌ها استراحت‌گاه همکاران هستند را کنار بگذاریم.

استاندار کرمانشاه روابط عمومی را مانند تیغه دولبه عنوان کرد و افزود: اگر کسی به دولت یا سیاستی خاص معتقد نیست، باید تریبون روابط عمومی را در دست نگیرد؛ چون باید چیزی را بگوید که از دل برنمی‌آید و این باعث می‌شود که روابط عمومی جایگاه پیدا نکند. در بعضی از ادارات و سازمان‌ها جایگاه روابط عمومی آن‌طور که باید و شاید، نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: در عصر حاضر تغییر الگوها و روش‌های سنتی اتفاق افتاده است که این تغییر الگوها در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سرعت بالاتری دارد؛ اگر نتوانیم خود را با تغییرات منطبق کنیم، مرگ سازمانی فرا می‌رسد.

علی شعبانی در زمینه انتخابات ریاست جمهوری پیش‌ رو توضیحاتی را ارائه کرد و افزود: به‌صورت ناگزیر وارد فضای انتخابات ریاست‌جمهوری براساس اصل 31 قانون اساسی شدیم و ظرف 50 روز پس از شهادت حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس‌جمهور باید انتخاب شده باشد.

وی افزود: مظلومت این دولت به آن است که نتوانست دستاوردهای خود را در پایان معرفی کند؛ وظیفه اخلاقی ما این است که کارنامه دولت سه‌ساله را جمع‌بندی و به مردم ارائه کنیم و در این حوزه روابط عمومی‌ها می‌توانند به‌عنوان محور اصلی حرکت کنند.

شعبانی انتخابات پیش رو را حساس‌ترین انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و یادآور شد: نکته مهم مشارکت مردم در انتخابات است؛ ما به‌عنوان بدنه دولت وظیفه داریم فضایی را برای تشویق مردم به مشارکت برای حساس‌ترین انتخابات ریاست جمهوری آماده کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه نیز گفت:‌ جایگاه روابط عمومی‌ها به‌درستی شناخته نشده و نیاز هست که ویژه‌تر در این حوزه سرمایه‌گذاری شود تا ارتقای کمی و کیفی روابط عمومی‌ها را داشته باشیم.

عبدالله الماسی ابراز کرد: با مسیر گذشته و با اطلاع‌رسانی تاریخ مصرف گذشته مخاطبی وجود نخواهد داشت؛ دوران اطلاع‌رسانی مستقیم و شبه‌دستوری گذشته و فضا، فضای اطلاع‌رسانی هنرمندانه است.

هیئت‌رئیسه روابط عمومی‌های استان مسئول هماهنگی و هم‌افزایی بین روابط عمومی‌ها، تصمیم‌سازی و ریل‌گذاری در جهت افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌های این حوزه و ارتقای سطح اثرگذاری روابط عمومی‌ها و حوزه اطلاع‌رسانی در استان است.

این انتخابات به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه و با نظارت نمایندگان دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، دفتر بازرسی استانداری و حراست استانداری و مطابق اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها برگزار شد که در پایان و پس از شمارش آرا نتایج زیر به دست آمد.

مظفر تیموری، مصطفی محمدی، افشین شورچه، رضا میرپناهی، محمدامین عزیزی، سیدعارف رستمی و رامین بیات به‌عنوان اعضای اصلی و محمدامین بیگ‌پوری و علیرضا مرادی به‌عنوان عضو علی‌البدل هیئت‌رئیسه روابط عمومی‌های استان انتخاب شدند.

همچنین مراد مرادی به‌عنوان بازرس و طاهره صبوری به‌عنوان خزانه‌دار و به‌ترتیب کامبیز مرادیانی و میلاد عزیزی به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 83284