شناسه خبر:83367
1403/3/17 14:03:48
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان:

فراخوان برگزاری دوره تربیت مربی کانون همدان اعلام شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کانون پرورش فکری همدان برای علاقه‌مندان حوزه کودک و نوجوان، مربیان مهدها و غیره دوره تربیت مربی با 6 رشته برگزار می‌کند.

معصومه ابراهیمی‌هژیر از برگزاری دوره‌ تربیت مربی برای علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه کودک و نوجوان خبر داد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان تخصصی‌ترین مرکز کودک و نوجوان و با داشتن کادری مجرب و توانمند و وجود هزاران جلد کتاب مختص این قشر، به دنبال برگزاری دوره‌های تربیت مربی است.

وی با بیان اینکه امروزه کار با کودکان و نوجوانان و نوع ارتباط‌گیری با آن‌ها مورد توجه و دقت است، ابراز کرد: افرادی چون مربیان مهد و پیش‌دبستانی، معلمان، افراد علاقه‌مند به کار با کودکان و نوجوانان می‌توانند در این دوره‌های تخصصی شرکت کنند و در پایان با گذراندن دوره، گواهی معتبر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بگیرند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نحوه ثبت‌نام را به‌صورت حضوری و مجازی در یکی از پیام‌رسان‌ها عنوان و اظهار کرد: افراد با اعلام فراخوان ثبت‌نام می‌توانند به‌صورت حضوری به مرکز فرهنگی- هنری شماره یک همدان واقع در میدان باباطاهر واحد آموزش و پژوهش مراجعه کنند و یا به‌صورت مجازی به شماره‌ 09188178219 در پیام‌رسان ایتا پیام بدهند.

وی ادامه داد: در این دوره‌ها قصه‌گویی، نقاشی خلاق، اریگامی، نمایش خلاق، نوشتن خلاق، بازیگری و عکاسی در سه سطح توسط اساتیدی با سابقه و با تجربه برگزار می‌شود.

ابراهیمی‌هژیر خاطرنشان کرد: این دوره‌ها با توجه به نیاز مربیان و فعالان حوزه کودک و نوجوان و نیز نیاز خود کودک و نوجوان با ارائه بهترین نکات آموزشی و حذف نکات بیهوده و با سطح کیفی بالا، برگزار خواهد شد که در پایان دوره افراد می‌توانند مهارت‌های لازم برای ارتباط مؤثر را یاد بگیرند.

وی گفت: امیدواریم که با بالا رفتن سطح آگاهی و توانمندی خود در برخورد و ارتباط با کودک و نوجوان بتوانیم دنیایی پویاتر و شادتر برای آن‌ها ایجاد کنیم.

شناسه خبر 83367