شناسه خبر:83482
1403/3/21 13:51:06

دادستان مرکز استان ایلام گفت: عملکرد شهرداری و شورای شهر ربط وثیق به رضایتمندی مردم دارد، لذا باید در رفع عمده‌ترین مطالبات مردم در حوزه شهری و مبارزه با زمین‌خواری ورود کنند.

  عبدالوهاب بخشنده دادستان مرکز استان ایلام، در نشست تعاملی با معاونت عمرانی استانداری ایلام، بازرس کل استان، شهردار و اعضای شورای شهر گفت: عملکرد شهرداری و شورای شهر ربط وثیق به رضایتمندی مردم دارد.

وی با بیان اینکه باید از ساخت و ساز غیرمجاز پیشگیری و جلوگیری کرد، افزود: باید هزینه تخلف در ساخت و ساز غیرمجاز آنقدر بالا برود که تخلف و تراکم غیرمجاز برای پیمانکار صرفه اقتصادی نداشته باشد.دادستان ایلام، ادامه داد: عمده‌ترین مطالبات مردم در حوزه شهری، ترمیم چاله * خیابان، جمع‌آوری زباله‌ها، ساماندهی دکه‌های مختلف در اقصی نقاط شهر، عدم استفاده صحیح از پیاده‌رو طالقانی و رواج دستفروشی در هسته مرکزی شهر، مبارزه با زمین‌خواری و رفع تصرفات اراضی شهری، ساماندهی میوه‌فروش‌های سیار سطح شهر است که شهرداری با قدرت به آن باید ورود کند و اقدامات پیشگیرانه نیز به‌عمل آید که باعث افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

بخشنده خاطرنشان کرد: دادستانی ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از اقدامات قانونی شهرداری، چنانچه ترک فعلی صورت بگیرد در راستای منافع مردم برخورد خواهد کرد.

شناسه خبر 83482