شناسه خبر:83736
1403/3/27 17:26:21

فرماندار رزن از افتتاح سالن ورزشی شهر دمق در دهه فجر سال جاری خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار یکشنبه 27 خردادماه در حاشیه بازدید از پروژه درحال ساخت سالن ورزشی شهر دمق اظهار کرد: پروژه سالن ورزشی سقف کوتاه شهر دمق در زمینی به مساحت 500 متر مربع با اعتبار اختصاص‌یافته یک میلیارد تومان، در بهمن‌ماه سال گذشته کلنگ‌زنی و عملیات احداث این سالن ورزشی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر این طرح در مرحله پایان فونداسیون قرار دارد، افزود: طی صحبت با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خواستار تکمیل و افتتاح سالن ورزشی سقف کوتاه شهر دمق در حداقل زمان ممکن شده‌ایم که در همین رابطه پیش‌بینی می‌شود این پروژه ورزشی به‌عنوان یکی از مطالبات مهم جوانان این شهر در دهه فجر امسال به افتتاح و بهره‌برداری برسد.

غفاری‌آثار همچنین با بیان اینکه در دولت سیزدهم تمامی سالن‌های ورزشی سطح شهرستان تجهیز شدند، خاطرنشان کرد: طی کمتر از سه سال گذشته 6 تا هفت زمین چمن مصنوعی در سطح روستاهای این شهرستان برای جوانان احداث شده است.

وی از آماده افتتاح و بهره‌برداری شدن زمین چمن شهر رزن خبر داد و گفت: زمین چمن بزرگ شهر رزن از حدود 10 سال پیش رها شده بود که در دولت سیزدهم با صرف اعتباری افزون‌بر 6 تا هفت میلیارد تومان این پروژه هم‌اکنون آماده بهره‌برداری شده؛ ضمن اینکه زمین چمن شهر دمق نیز در دست اجرا است.

غفاری‌آثار اضافه کرد: پروژه استخر بانوان شهرستان رزن از سال 89 به‌صورت نیمه‌تکمیل باقی مانده بود که این طرح در دولت سیزدهم با اختصاص اعتبارات لازم از محل اعتبارات سفر هم‌اکنون فعال شده است.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 83736