شناسه خبر:83838
1403/3/30 18:44:18

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان با اشاره به اینکه زمان آغاز جلسات نباید هم‌زمان با اقامه نماز باشد، گفت: مدت‌زمان برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های مختلف در مساجد نباید طولانی شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی روز چهارشنبه در جمع اعضای هیئت‌امنای مساجد شهر همدان اظهار کرد: امام جماعت باید در مسجد محل مرجعیت داشته باشد و بتواند برای رفع مشکلات مردم و محله تلاش و اقدام مؤثر انجام دهد.

وی با اشاره به نقش محوری مساجد در پاسداری از فرهنگ دینی و انقلابی، خاطرنشان کرد: خدمت در سنگر مسجد و بیت‌الله به‌واقع توفیقی بزرگ و الهی و از بزرگ‌ترین توفیقات محسوب می‌شود و برای این توفیق باید شاکر خداوند باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان گفت: برای آباد کردن مساجد همه باید تلاش کنیم و از این موضوع نباید غافل شویم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی اظهار کرد: گردهمایی اعضای هیئت‌امنای مساجد ایده خوبی است که می‌تواند برکات بسیاری داشته باشد و در این جلسات از تجربیات و دستاوردهای مختلف می‌توان استفاده کرد.

امام‌جمعه همدان افزود: در انتخابات هیئت‌امنای مساجد باید به سمتی حرکت کنیم که مسجد به‌صورت مردمی اداره شود و مرکز امور رسیدگی به مساجد نیز به‌عنوان ناظر عمل کند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 83838