شناسه خبر:84173
1403/4/10 12:52:15

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 40 میلیون لیتر نفتگاز در بین بهره‌برداران بخش کشاورزی استان توزیع شد.

جهانبخش نوکانی روز یکشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان بیجار اظهار کرد: این شرکت با تهیه زیر ساخت‌های لازم و هماهنگی‌های صورت‌گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان، سوخت بخش کشاورزی را به‌صورت الکترونیکی توریع می‌کند.

وی به فعالیت پنج هزار و 300 دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان بیجار و قابلیت‌های کشاورزی شهرستان اشاره کرد و افزود: در سه ماهه نخست سال جاری 9 میلیون و 600 هزار لیتر سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از افتتاح یک باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در شهر بیجار تا اواخر سال جاری خبرداد.

نوکانی ادامه داد: با فعالیت هفت جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سه جایگاه سی‌ان‌جی در این شهرستان و گستردگی جغرافیایی مطلوب جایگاه‌ها، زمینه ارائه خدمات مطلوب و دسترسی بهتر شهروندان به فرآورده‌های نفتی به‌خوبی مهیا شده است.

وی با تأکید بر مزایای اقتصادی و محیط زیستی استفاده از سی‌ان‌جی به جای سوخت مایع، از فعالیت دو کارگاه تبدیل دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی در شهر بیجار خبر داد و خواستار همکاری و تعامل فرمانداری با این شرکت در جهت فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان جهت ثبت نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir شد.

محمدحسین محبیان فرماندار بیجار نیز با بیان شرایط جغرافیایی و اقتصادی شهرستان خدمات و اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه را لازمه تحرک و پویایی چرخه اقتصادی این شهرستان برشمرد و از زحمات و تلاش‌های کارکنان پخش منطقه کردستان در سوخت‌رسانی مطلوب در این شهرستان قدردانی کرد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 84173