شناسه خبر:84378
1403/4/14 13:10:43

با حکم مدیرکل زندان‌های استان همدان سرپرستی معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های همدان به ایرج ضمیری‌اکمل واگذار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، در آخرین جلسه شورای اداری زندان‌های همدان که در سالن جلسات این مرکز برگزار شد، ایرج ضمیری‌اکمل به‌عنوان سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان معرفی شد.

در این جلسه که با حضور کلیه اعضای شورای اداری برگزار شد، با حکم مدیرکل زندان‌های استان همدان حبیب منصوری‌نژاد به‌عنوان سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات معرفی و جانشین ایرج ضمیری‌اکمل شد؛ ضمیری‌اکمل علاوه‌بر کار در حوزه بازرسی، سابقه مسئولیت در اداره کارگزینی زندان‌های استان را نیز دارد.

پس از قرائت احکام سرپرستان جدید اداره بازرسی و معاونت سلامت زندان‌های استان، حکم جدید علی بختیاری رئیس اداره حسابداری به‌عنوان سرپرست اداره مالی و پشتیبانی زندان‌های همدان نیز به وی اهدا شد.

لازم به ذکر است در احکام جدید صادره از سوی مدیرکل زندان‌های استان همدان، ایرج ضمیری‌اکمل به‌عنوان سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت، حبیب منصوری‌نژاد به‌عنوان رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و علی بختیاری نیز به‌عنوان رئیس اداره مالی و پشیبانی زندان‌های همدان منصوب شدند.

شناسه خبر 84378