شناسه خبر:85005
1403/5/1 14:02:08

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به وجود منابع و ظرفیت‌های مهم نفتی و پتروشیمی این شهرستان، گفت: احداث شهرک صنعتی در بخش موسیان این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

 " لطیف صادقی" روز دوشنبه در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام، اظهار کرد: ۳۰ هکتار زمین برای این پروژه در بخش موسیان تعیین شده است.

وی از تعیین پیمانکار این احداث این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: برای احداث این مجموعه بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار ویژه دهلران در این دیدار بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی این شهرستان تاکید کرد و گفت: توجه به شهرک‌های صنعتی و ایجاد زیرساخت‌های مناسب، زمینه لازم را برای جهش تولید در این شهرستان با توجه به منابع و ظرفیت‌های موجود، فراهم خواهد کرد. 

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام نیز در این دیدار، اظهار کرد: ۳۳ واحد صنعتی در شهرستان دهلران وجود دارد که از این تعداد ۱۵ واحد فعال و بقیه با مشکلاتی از جمله تامین سرمایه در گردش مواجه هستند که نیاز به پیگیری برای ارائه تسهیلات مناسب به این واحدهای تولیدی است.

"علی نادری" خاطرنشان کرد: امسال ۱۴۰میلیارد ریال برای پروژه خط انتقال برق ۲مداره به ناحیه صنعتی پایین دستی پتروشیمی دهلران امسال هزینه شده است.

وی بیان کرد:این پروژه از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار است.

 

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام خواستار تخصیص اعتبار مناسب برای شهرک‌های صنعتی دهلران در کمیته برنامه‌ریزی شد.

شناسه خبر 85005