شناسه خبر:85821
1403/5/28 17:12:02
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان خبر داد:

توزیع 150 تُن کالای اساسی ویژه ایام محرم، صفر و اربعین در همدان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان با تأکید بر اینکه در توزیع کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: بیش از 150 تُن کالای اساسی ازجمله گوشت، برنج، شکر و روغن در دو ماه گذشته به‌مناسبت ایام محرم، صفر و اربعین با قیمت مناسب بین هیئت‌ها و موکب‌ها برای پذیرایی از زائران توزیع شده و هیچ مشکلی در تأمین کالاهای مورد نیاز در همدان وجود ندارد.

اسدالله ربانی‌مهر یکشنبه 28 مردادماه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان همدان با تأکید بر اینکه در توزیع کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: بیش از 150 تُن کالای اساسی ازجمله گوشت، برنج، شکر و روغن در دو ماه گذشته به‌مناسبت ایام محرم، صفر و اربعین با قیمت مناسب بین هیئت‌ها و موکب‌ها برای پذیرایی از زائران توزیع شده و هیچ مشکلی در تأمین کالاهای مورد نیاز در همدان وجود ندارد.

این مقام مسئول ابراز کرد: گوشت منجمد با قیمت 310 تا 330 هزار تومان در اکثر فروشگاه‌های سطح شهر با هدف تنظیم بازار توزیع می‌شود و حتی گوشت مرغ منجمد و گوشت مرغ گرم به اندازه کافی در بازار وجود دارد.

وی افزود: گشت‌های نظارت و بازرسی در روزهای آینده در سطح شهر افزایش پیدا خواهد کرد و از رستوران‌ها، نانوایی‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی بازدید به عمل خواهد آمد.

معاون فرماندار همدان خاطرنشان کرد: همدان در غرب کشور میزبان زائران زیادی در ایام اربعین از مناطق مرکزی و جنوبی کشور خواهد بود و هدف دستگاه‌های اجرایی، خدمت‌رسانی شایسته به زائران است و در مسیرها برنامه‌ریزی لازم برای استقبال و پذیرایی زائران با همکاری مردم و موکب‌ها پیش‌بینی شده است.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 85821