شناسه خبر:86670
1403/7/2 18:43:00

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: 24 هزار و 355 تماس مردمی با سامانه مرکز پیام (194) شرکت گاز همدان طی 6 ماه نخست امسال به ثبت رسید و بخش قابل تجهی از آن‌ها عملیاتی شد.


مجید الهیاری روز دوشنبه با بیان اینکه 24 هزار و 355 تماس مردمی با سامانه مرکز پیام (194) شرکت گاز همدان طی 6 ماه نخست امسال به ثبت رسید و بخش قابل تجهی از آن‌ها عملیاتی شد، اظهار کرد: سامانه 194 به‌منظور شتاب‌بخشی در رسیدگی به حوادث اعلام‌شده از سوی مشترکان راه‌اندازی و بنا بر اولویت، شاخص‌هایی ازجمله قطع و نشت گاز، برخورد و صدای رگلاتور، در آن تعریف شده است.
وی افزود: جانمایی و استقرار گشت‌های سیار امدادی براساس نقشه ترافیکی و اهمیت موقعیت مکانی و استقرار سرامدادگران و اپراتورهای مرکز پیام در یک مکان با هدف تصمیم‌گیری بهتر و هدایت گشت‌های سیار امداد به‌ویژه در موارد رسیدگی به حوادث، از دستاوردهای راه‌اندازی سیستم امداد متمرکز 194 است.
الهیاری تصریح کرد: در این مدت به‌طور میانگین روزانه 130 تا 150 تماس از سوی مشترکان با مرکز پیام 194 صورت می‌‎گیرد.
وی عنوان کرد: در طول این مدت اولویت اول و دوم تماس‌ها با مرکز پیام این شرکت مربوط به موضوع قطعی و نشت گاز بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: در آستانه فرا رسیدن روزهای سرد سال و استفاده از سامانه‌های گرمایشی، مشترکان می‌توانند با برقراری ارتباط از طریق سامانه 194 موارد مربوط به شبکه گاز طبیعی را با ما در جریان بگذارند.
وی با اشاره به وجود 687 هزار و 996 مشترک شهری و روستایی گاز طبیعی در سطح این استان، اذعان کرد: برای استمرار و تداوم جریان گاز طبیعی برای کلیه مشترکان در طول سال، به‌خصوص در فصل سرد و سرما، نیازمند همکاری مشترکان در مصرف بهینه گاز هستیم.
الهیاری اظهار کرد: اعلام میزان بدهی، امکان پرداخت آنی قبوض و پیگیری صورت‌وضعیت پیمانکاران، ازجمله قابلیت‌های این سامانه است.

شناسه خبر 86670