گروه رسانه ای سپهر

آخرین اخبار:
شناسه خبر:21769
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

روابط عمومی یکی از حلقه‌های مهم ارتباط سازمان با ذی‌نفعان است

روابط عمومی یکی از حلقه‌های مهم ارتباط سازمان با ذی‌نفعان است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: روابط عمومی به‌عنوان یکی از حلقه‌های مهم ارتباط سازمان با سایر ذی‌نفعان در فرآیند اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی فعالیت‌ها، تحقق اصل پاسخگویی و تحقق اهداف استراتژیک سازمان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در نشست هم‌اندیشی روابط‌ عمومی‌های شرکت توزیع برق استان همدان که به‌مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، ضمن تبریک این روز اظهار کرد: عملکرد خوب همکاران در روابط عمومی‌ها باعث درخشش و تقدیر از شرکت‌ در دیگر حوزه‌ها شده است.

وی افزود: روابط عمومی به‌عنوان یکی از حلقه‌های مهم ارتباط سازمان با سایر ذی‌نفعان در فرآیند اطلاع‌رسانی، شفاف‌سازی فعالیت‌ها، تحقق اصل پاسخگویی و تحقق اهداف استراتژیک سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز کرد: یکی از اساسی‌ترین وظایف روابط عمومی تعامل با رسانه‌ها، مدیران، سازمان‌ها و روابط عمومی دیگر ارگان‌ها است که باید همواره مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی شرکت عملکرد خوبی در سال 98 داشته است، گفت: همکاران باید تلاش خود را مضاعف کنند تا امسال شاهد کسب رتبه‌های برتر کشوری باشیم.

جمشیدی عنوان کرد: از اقدامات خوب روابط عمومی این شرکت تولیدات سمعی، بصری، تعامل با رسانه‌ها، پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع، الکترونیکی کردن روابط عمومی و غیره بوده است.

وی ادامه داد: امید است با تلاش و همت والای همکاران همچنان شاهد موفقیت‌های آنان باشیم.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه اظهار کرد: سال 98 سال سختی بود که پشت سر گذاشتیم و توانستیم با همراهی مشترکین و تلاش همکاران در دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، به‌موقع از اوج بار تابستان 98 عبور کنیم.

ارسال نظر

سوال: رنگ خورشید؟ Zard

*شرایط و مقررات*
کلمه امنیتی را بصورت حروف فارسی وارد نمایید
بعنوان مثال : پایتخت ارمنستان ؟ ایروان
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار