شناسه خبر:49250
1400/9/13 09:28:49

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سقز گفت: محمد ابراهیم‌نژاد، مهارت آموخته این شهرستان در رشته فناوری خودرو به نشان طلای مسابقات ملی مهارت دست یافت.

کاوه احمدزاده اظهار کرد: ابراهیم‌نژاد در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت انتخابی مسابقات جهانی مهارت شانگهای سال 2022 که از 6 تا 10 آذر به میزبانی تهران و با حضور 21 شرکت کننده برگزار شد، موفق شد با کسب 737 امتیاز نشان طلای این دوره را کسب کند.

وی افزود: مسابقات ملی مهارت هر ساله در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و نفر اول کشور در سال بعد از مسابقات کشوری به عنوان منتخب تیم ملی مهارت به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سقز افزود: ابراهیم‌نژاد در سقز نفر اول بود در مسابقات استانی هم رتبه اول را کسب کرد و به‌عنوان تنها منتخب استان کردستان در رشته فناوری خودرو به مسابقات کشوری در تهران اعزام شد.

احمدزاده یادآور شد: این جوان شایسته کردستانی بعد از کسب نشان طلای نوزدهمین مسابقات ملی مهارت، به‌عنوان منتخب ایران در رشته فناوری خودرو به شهر شانگهای اعزام خواهد شد تا در مسابقات جهانی حضور داشته باشد.

وی تأکید کرد: سطح مسابقات مرحله کشوری بسیار بالا و در بخش‌های مدیریت موتور، برق خودرو، سیستم تعلیق و ترمز و سایر بخش‌های خودروهای کیا، هیوندا، مگان و... برگزار می‌شود.

شناسه خبر 49250