شناسه خبر:52259
1400/11/21 09:29:42

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کردستان با اشاره به لزوم باتعریف ظرفیت‌های فرهنگی این استان، گفت: توجه به حوزه فرهنگ در دستور کار معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قرار گیرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: در کنار همه نواقص و نارسایی‌های عمرانی، اقتصادی و معیشتی، حوزه فرهنگ و اجتماع حائز اهمیت فراوان است و معاون سیاسی باید به این حوزه به‌صورت جدی ورود کند.

وی با اشاره به لزوم بازتعریف ظرفیت‌های فرهنگی این استان، گفت: توجه به حوزه فرهنگ در دستور کار معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بازخوانی مجددی از سفر مقام معظم رهبری به استان صورت گیرد و کلید واژه‌ها و نکات این سفر بسیار راهگشا و نباید به بوته فراموشی سپرده شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی شخصیتی توانمند و نیرویی انقلابی و ولایی و از جوانان گام دومی است که حضورش می‌تواند علاوه بر تقویت امنیت پایدار در استان روند توسعه استان را سرعت ببخشد.

  اصلاح نگاه نسبت به مسئله امنیت در کردستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اصلاح نگاه نسبت به مسئله امنیت یکی از اولویت‌های استان در دوره جدید مدیریتی است.

مهدی رمضانی تصریح کرد: اولین هدفی که بنده پیگیری خواهم کرد، اصلاح نگاه نسبت به حوزه امنیت در کردستان است.

وی اضافه کرد: بخشی از موضوعی که در آینده مدنظر خواهیم داشت، نگاه مردم محور و امنیت پایدار مردمی است و امیدواریم در این راه از ظرفیت دانشی، نخبگانی و رسانه‌ای استان برای تثبیت امنیت و ثبات سیاسی استان بهره خواهیم برد.

گفتنی است؛ طی این مراسم مهدی رمضانی به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان معرفی شد از چهارم آذرماه سال‌جاری تاکنون «محمد رضایی» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بود.

شناسه خبر 52259