شناسه خبر:53309
1400/12/19 09:20:26

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از آمادگی 38 تیم پلیس راهور همدان در پنجشنبه و جمعه آخر سال با هدف روان‌سازی ترافیک خبر داد.

فرخ جمالی با بیان اینکه آمادگی لازم برای اجرای طرح نوروزی پلیس راهور انجام شده و از هفته آینده این طرح آغاز می‌شود، اظهار کرد: اکنون مقدمات طرح آرام‌سازی ترافیک پنجشنبه و جمعه آخر سال درحال انجام است.

وی با بیان اینکه امسال جمعیت زیادی در این دو روز به باغ بهشت خواهند رفت، از آمادگی 38 تیم پلیس راهور خبر داد و گفت: 12 تیم خودرویی و بقیه تیم‌ها پیاده در این روزها فعالیت خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به محدودیت ترافیکی در این روزها که ورود به باغ بهشت مجزا اعلام شده و یک ورودی و یک خروجی وجود دارد، عنوان کرد: در روز پنجشنبه و صبح جمعه آخر سال گردش خودروها از پُل بابک به سمت بلوار مطهری انجام نخواهد شد و رانندگان مسیر را از میدان امام حسین (ع) انتخاب کرده و ادامه می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه تقسیم ترافیکی از میدان امام حسین (ع) انجام می‌شود و در تقاطع بابک گردشی نخواهیم داشت، افزود: طرح پنجشنبه و جمعه آخر سال از ساعت هفت صبح این دو روز آغاز می‌شود.

جمالی بیان کرد: طرح‌هایی هم برای اعیاد شعبانیه و چهارشنبه پایان سال خواهیم داشت تا شاهد ترافیک روان در سطح شهر باشیم که متعاقباً اعلام خواهد شد.

شناسه خبر 53309