شناسه خبر:53382
1400/12/21 09:43:57
سرپرست فرمانداری ویژه ملایر تاکید کرد؛

ضرورت اجرای طرح‌های ترافیکی نوروزی مناسب در ملایر

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری ویژه ملایر گفت: طرح‌های ترافیکی نوروزی در چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال، 13 فروردین و روز طبیعت باید در این شهرستان به درستی اجرا شود.

حسین فارسی در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ملایر با بیان اینکه با توجه به انجام سفرهای نوروزی و افزایش تردد در شهر جهانی مبلمان منبت و شهرک صنعتی مبلمان، هر چه سریع‌تر دوربرگردان موقت تا زمان احداث پل، در این مسیر ایجاد شود، عنوان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای کاهش تصادفات در ایام نوروز انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های ترافیکی نوروزی در چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال، 13 فروردین و روز طبیعت باید در این شهرستان به درستی اجرا شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با بیان اینکه از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز و پرتصادف استفاده شود، گفت: تابلوها و بنرهای کاهش سرعت تا پیش از سفرهای نوروزی نصب و اطلاع‌رسانی وضعیت آب و هوا از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما انجام شود.

فارسی ادامه داد: با هماهنگی دادستان برخورد جدی و بدون اغماض با رانندگان متخلف در سطح شهرستان صورت گیرد و اجازه تردد به آنها داده نشود.

وی با بیان اینکه دوربین‌های نظارتی و کنترل سرعت در سطح شهر به سرعت تعمیر و راه‌اندازی شود، گفت: توقف‌گاه‌ها، استراحت‌گاه‌ها و مجتمع‌های رفاهی بین راهی در سطح شهرستان برای سفرهای نوروزی و ارائه خدمات به مسافران توسط شهرداران و راهداری آماده‌سازی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: آماده‌سازی سازمان آتش‌نشانی توسط شهرداران، زیباسازی و فضاسازی شهرها و گل‌کاری معابر و میادین از دیگر الزامات برای ایام نوروز است.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به اینکه روشنایی معابر، خیابان‌ها، خط‌کشی جاده‌ها، لکه‌گیری محورها، آمادگی مسافرخانه‌ها، اقامت‌گاه‌ها، مساجد و نمازخانه‌ها در مسیر راه‌ها و ورودی شهرها تا قبل از نوروز انجام شود، تاکید کرد: شهرداری نیز باید نسبت به آماده‌سازی آرامستان‌ها اقدام کنند.

شناسه خبر 53382