شناسه خبر:59086
1401/5/31 09:17:08
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه خبر داد:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی با اولویت مناطق محروم درکرمانشاه

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی و ورزشی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد با اولویت مناطق محروم در استان خبر داد.

مرزبان نظری به سفر اخیر معاون عمرانی وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای بازدید از روند تکمیل و تجهیز مدارس درحال احداث سه شهرستان گیلانغرب، قصر شیرین و سرپل ذهاب اشاره و اظهار کرد: یکی از اهداف این نهاد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد با اولویت مناطق محروم است.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام سه شهرستان گیلانغرب، قصر شیرین و سرپل ذهاب، افزود: از سال 1396 تاکنون در شهرستان سرپل ذهاب تعداد 60 پروژه آموزشی و ورزشی با 318 کلاس درس به بهره‌برداری رسیده که زیربنای این پروژه‌ها حدود 63 هزار متر مربع بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین در شهرستان گیلانغرب تعداد 24 پروژه آموزشی و ورزشی با 80 کلاس درس افتتاح شده که زیربنای این تعداد پروژه هفت هزار و 500 متر مربع بوده است.

نظری اضافه کرد: طی مدت مذکور در شهرستان قصر شیرین نیز تعداد هفت پروژه آموزشی با 55 کلاس درس و زیربنای هفت هزار متر مربع به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تجهیزات مورد نیاز آموزشی و هنرستانی برای فضاهای آموزشی استان کرمانشاه تهیه شده است و به‌زودی تحویل می‌شود.

شناسه خبر 59086