شناسه خبر:60388
1401/6/30 09:33:57

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برگزاری 984 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در قالب 60 عنوان برنامه در کردستان خبر داد.

سردار سیدصادق حسینی در نشست تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان با تبریک فرارسیدن این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: نقش و جایگاه رسانه در دورانی که جنگ نرم و رسانه وجود دارد در اذهان عمومی مؤثر است و عملیات‌‌ و جنگ رسانه‌ای کاربردهای زیادی دارد.
وی افزود: خبرنگاران کردستان به‌عنوان فرماندهان جنگ نرم به موضوع جهاد تبیین و پیشبرد اهداف انقلاب و بیان واقعیت‌های جامعه و خاصتاً ناگفته‌های دوران دفاع مقدس ورود کنند که از وظایف رسانه‌ و خبرنگاران است.
فرمانده سپاه استان کردستان یکی از وظایف سپاه بزرگداشت هفته دفاع مقدس است که برنامه‌هایی برای این هفته پیش‌بینی شده تا ایثارگری‌های آن دوران را برای مردم تببین کنیم.
حسینی خاطرنشان کرد: برخی جنگ‌ها نظام‌هایی را از صحنه محو می‌کنند، برخی جنگ‌ها نیز قدرت‌هایی را جابه‌جا می‌کنند و برخی‌ها سرزمینی را محدود و یا گسترش می‌دهند که هدف صدام گسترش کشورش بود اما با ایثارگری‌هایی که اتفاق افتاد نقشه آن‌ها شکست خورد.
وی یادآور شد: پیروزی ما در دفاع مقدس، ناشی از ایمان و اعتقاد و الگوگیری از مجاهدان صدر اسلام بود و این پیروزی در نبرد هشت ساله توسط جوانان انقلابی و مؤمن و بانشاط ایران رقم خورد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس در ادامه از برگزاری 984 ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در قالب 60 عنوان برنامه در کردستان خبر داد و یادآوری کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان از روز چهارشنبه با تجلیل از پیشکسوتان با سخنان رهبری آغاز می‌شود و در روز جمعه نیز رژه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.
حسینی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم استان، اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، اعزام اردوی راهیان نور، توزیع 1450 بسته لوازم‌التحریر، اهدای 6500 جفت کفش و اهدای 95 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند را از برنامه‌ها مهم هفته دفاع مقدس در کردستان برشمرد.

شناسه خبر 60388