شناسه خبر:61389
1401/7/25 23:11:46

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: از 900 هزار هکتار اراضی کشاورزی نقشه کاداستر یا حدنگاری و اطلاعات توصیفی 220 هزار هکتار از اراضی استان برای صدور سند به اداره کل ثبت اسناد استان تحویل داده شده است.

جلال کریمی در گردهمایی بیمه محصولات کشاورزی، حدنگاری و حفظ کاربری اراضی استان کرمانشاه که در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تشکیل شد، اظهار کرد: حدنگاری اراضی یک طرح بسیار خوب و مفید برای کشاورزان بوده؛ چون سال‌ها‌ است که اسناد کشاورزان در بحث اراضی مشکل دارد و با حدنگاری که وضعیت اراضی را روشن می‌کند، مشکلات دیرینه کشاورزان درخصوص اسناد کشاورزی حل می‌شود. وی ادامه داد: از 900 هزار هکتار اراضی کشاورزی نقشه کاداستر یا حدنگاری و اطلاعات توصیفی 220 هزار هکتار از اراضی استان برای صدور سند به اداره کل ثبت اسناد استان تحویل داده شده است.

مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه تصریح کرد: کشاورزان برای سند حدنگاری به مدیریت جهاد کشاوری شهرستان مراجعه کنند تا از مزایای خوب برخورد شوند؛ جهت بهره‌مندی از مزایای این طرح، کشاورزان با در دست داشتن مدارک لازم، به مدیریت جهاد کشاوری مراجعه کنند.

وی از کشاورزان خواست با مراجعه به دفاتر بیمه محصولات کشاورزی، محصولات خود را بیمه کنند و افزود: در استان کرمانشاه 102 هزار نفر زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر استان هستند.

شناسه خبر 61389