شناسه خبر:68594
1402/2/13 09:22:23

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان از راه‌اندازی استودیو تخصصی آموزش و پرورش استان با همکاری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان و همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد.

میثم منتشلو در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته معلم اظهار کرد: پرداختن به مسائل آموزش و پرورش، و انعکاس توانمندی‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان استان؛ محور فعالیت این استودیو است.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های آموزش و پرورش، و توانمندی‌ها و تلاش‌های ارزشمند فرهنگیان و دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف نیاز به انعکاس هنرمندانه و تخصصی دارد، عنوان کرد: اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سعی دارد با احیاء این ظرفیت‌ها و استفاده از ظرفیت مجموعه دانشجومعلمان مستعد این دیار، به نقش‌آفرینی در این زمینه اقدام نماید.
وی گره‌ها و چالش‌های پیش روی آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف را فلسفه دیگر ایجاد این استودیو عنوان کرد و افزود: نگاه تخصصی به مسائل آموزش و پرورش استان و استفاده از صاحب نظران جهت تولید برنامه‌های تبیینی در این راستا، ازجمله اهداف و سیاست‌های راه‌اندازی استودیو آموزش و پرورش کردستان است.
میثم منتشلو در ادامه سخنان خود، خروجی این استودیو را محتواهای صوتی و تصویری اعلام کرد که در قالب زمان‌بندی مشخص، تولید و منتشر خواهد شد.
سرپرست اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد راه‌اندازی این استودیو، گام مؤثری در جهت زمینه‌سازی و تحقق جهاد تبیین در آموزش و پرورش کردستان باشد.

شناسه خبر 68594