شناسه خبر:87023
1403/7/11 20:54:00

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: گرم‌خانه این شهر ظرفیت پذیرش حدود 250 بی‌سرپناه را در ایام سرد سال دارد.


مرتضی رضایی روز چهارشنبه اظهار کرد: امکان استحمام، لباس فرم، ویزیت توسط پزشک، معرفی به کمپ‌های ترک اعتیاد، برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی، تزریق واکسن هپاتیت و ایدز، شام و صبحانه در گرم‌خانه همدان ارائه می‌شود.
وی بیان کرد: گرم‌خانه شهر همدان در راستای حمایت از افراد بی‌سرپناه که اغلب کارتن‌خواب و معتاد هستند، راه‌اندازی شده و به‌صورت شبانه‌روزی و در 12 ماه سال، خدمات ارائه می‌دهد.
رضایی ادامه داد: خدمات‌دهی گرم‌خانه شهرداری همدان به افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب به‌صورت شبانه‌روزی است و افراد متقاضی برای حضور و استفاده از گرم‌خانه بدون هیچ محدودیتی می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.
مدیر خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: امکان استحمام و شست‌وشوی البسه، جای خواب مناسب، خوردن غذا، استفاده از مواد شوینده و بهداشتی برای کارتن‌خواب‌ها وجود دارد؛ ضد عفونی مرکز، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی بین این افراد در راستای پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا بوده و ازجمله خدماتی است که در گرم‌خانه شهرداری همدان ارائه می‌شود.
وی افزود: همچنین در راستای پشتوانه‌سازی سلامت مراجعه‏‌کنندگان، تمام افرادی که اسکان دارند، زیر پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

شناسه خبر 87023