شناسه خبر:86786
1403/7/5 17:55:00

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: طرح پاک‌سازی معابر خضر و سرگذر که از نقاط پُرتردد شهر همدان هستند از وسایل منجر به سد معبر، اجرا شد.


امیرحسین اسکندریان روز پنجشنبه با بیان اینکه طرح پاک‌سازی معابر خضر و سرگذر از وسایل منجر به سد معبر که از نقاط پُرتردد شهر همدان هستند اجرا شد، اظهار کرد: این طرح به دنبال گزارش‌های مردمی و سرکشی تیم‌های گشت‌زنی حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان انجام شد.
وی بیان کرد: در این طرح برای تمامی کسبه‌ها که قوانین و ضوابط جاری را رعایت نکرده بودند، اخطار پلمب صادر شد؛ ضمن اینکه برخی اقلام اضافه در معابر نیز ضبط و جمع‌آوری شد.
اسکندریان ادامه داد: در راستای اجرای این طرح با توجه به تبصره یک بند دو ماده 55 قانون شهرداری‌ها و نیز گزارش‌های مردمی و جهت رضایت حال همشهریان، اشیای اضافه از معبر پیاده‌رو خیابان سرداری در کوی خضر که کسبه اقدام به سد معبر در آن کرده و باعث معضل ترافیکی شده بودند، توسط عوامل رفع سد معبر مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری و با همکاری نیروی انتظامی جمع‌آوری شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین معبر سرگذر واقع در شاهزاده حسین که توسط کسبه اشغال شده بود، توسط عوامل رفع سد معبر مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری پاک‌سازی شد.
این مقام مسئول اضافه کرد: این طرح با 10 نیرو و چهار گروه گشت‌زنی انجام شد و برای 10 کسبه بازار و بساط‌فروش متخلف نیز اخطار صادر شد.

شناسه خبر 86786