شناسه خبر:86791
1403/7/5 18:18:00

فرماندار همدان با بیان اینکه نگاه جناحی و منفعت‌طلبانه مانع توسعه همدان است، گفت: متأسفانه برخی با نگاه ناامیدانه، برای پیشرفت و باز شدن گره‌ها اقدامی نمی‌کنند و گاهی با استفاده از هر ابزاری حتی تمسخر، باعث سست شدن اراده‌ها نیز می‌شوند.


مسلم مخفی روز پنجشنبه در مراسم قدردانی از فعالین ثبت جهانی هگمتانه اظهار کرد: بارها تأکید شده است که سهل‌الوصول‌ترین راه برای توسعه اقتصادی همدان، مسیر گردشگری است.
وی با بیان اینکه رسیدن به اهداف بزرگ نیازمند عزم جدی، وحدت و همدلی است، گفت: متأسفانه برخی با نگاه ناامیدانه، برای پیشرفت و باز شدن گره‌ها اقدامی نمی‌کنند و گاهی با استفاده از هر ابزاری حتی تمسخر، باعث سست شدن اراده‌ها نیز می‌شوند.
فرماندار همدان با تأکید بر اینکه برای حرکت‌های بزرگ نیازمند اقناع‌سازی و همراهی افکار عمومی هستیم، عنوان کرد: فراهم‌سازی زیرساخت‌ها برای توسعه گردشگری مخصوصاً در حوزه راه و حمل‌ونقل بسیار ضروری بوده که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی درحال انجام است.
مخفی بیان کرد: همان‌طور که انتقاد سازنده است، اما باید توفیقات و کارهای انجام‌شده را نیز بگوییم تا فضای ناامیدی در جامعه شکل نگیرد.
وی با اشاره به اینکه به دنبال ثبت جهانی باید اقدامات دیگری نیز در همدان انجام شود، افزود: در راستای ثبت جهانی هگمتانه هنوز کارهایی به‌ویژه در حوزه بازار باقی مانده است که این موضوع از طریق فرمانداری پیگیری می‌شود.
فرماندار همدان گفت: در مسیر توسعه شهر نگاه نافذ و همراهی دلسوزانه نماینده ولی فقیه بسیار راهگشا است؛ بر این اساس باید نگاه‌های بخشی را کنار بگذاریم و با نگاه به آینده و رقابتی که در آن قرار داریم، تمام ظرفیت‌ها را به‌کار بگیریم. ضمن اینکه نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی هریک ظرفیت‌های بسیار خوبی برای حل مشکلات و توسعه شهرستان هستند.

شناسه خبر 86791