شناسه خبر:86787
1403/7/5 17:59:00

سیزدهمین دوره جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان همدان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، معاونان هنری، سینمایی و فرهنگی رسانه‌ای و اهالی هنر در مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی همدان برگزار شد.


روز پنجشنبه سیزدهمین دوره جشنواره نمایشنامه‌خوانی استان همدان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، معاونان هنری، سینمایی و فرهنگی رسانه‌ای و اهالی هنر در مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی همدان برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این جشنواره گفت: 40 اثر از گروه‌های نمایشی استان از شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، رزن، درگزین، کبودراهنگ و بهار به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که توسط سه نفر از کارشناسان این حوزه داوری شد.
مسعود ویژه با اشاره به فرآیند انتخاب آثار برتر، افزود: از بین آثار رسیده به دبیرخانه ١4 اثر توسط داوران انتخاب شدند و به جشنواره راه یافتند که آثار منتخب در روزهای ٢٨ و ٢٩ شهریورماه در مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی به روی صحنه رفتند.
وی در ادامه ابراز کرد: داوری آثار توسط سه کارشناس تئاتر انجام شد و به ٢٧ هنرمند منتخب در بخش‌های بازیگری مرد و زن، توضیح صحنه‌خوان، نویسندگی و کارگردانی لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا شد.

شناسه خبر 86787