شناسه خبر:28326
1399/6/22 12:52:37

ششمین دوره مسابقات کشوری پرش با حضور سوارکاران همدانی و کسب مقام سومی پایان یافت.

ششمین دوره مسابقات کشوری پرش با اسب جام صدران پیشرو اسب در باشگاه سوارکاری آزمون تهران درحالی برگزار شد که با پایان مسابقات رده b گروه سنی جوانان امیرحسین احمدی‌ثابت با اسب زوریتو z از باشگاه آذرخش همدان در جایگاه سوم ایستاد؛ مربیگری این سوارکار با محسن حدادیان بود و با این مقام کاروان سوارکاران اعزامی شرکت‌کننده صاحب یک مقام ارزشمند در گروه سنی جوانان شدند.

در رده نوجوانان هم فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب سینتیا به مربیگری مهرداد سهیل‌قاسمی در بین 16 سوارکار راه‌یافته به دور باراژ بدون خطا و با اختلاف زمانی با نفر برتر در جایگاه ششم قرار گرفت.

ثنا شوشتری نونهال سوارکار همدانی با مربیگری میلاد غلامی و همراهی خانواده هم در مسابقات جام صدران پیشرو اسب حضور داشت که با چهار خطا، کار خود را به پایان رساند.

15 مسابقه در ششمین دوره جام صدران پیشرو طی چهار روز در رده‌های تور کوچک - D1.D.C1- تور متوسط B.C.C1 و تور بزرگ در رده‌های A1.B.B1 تور مالکین و رده‌های B نونهالان. نوجوانان و جوانان برگزار شد؛ در مسابقات تورها نیز علیرضا بختیاری، مهدی حمزه‌ای، محسن حدادیان، میلاد غلامی و امید یگانه‌پرست دیگر نفران اعزامی شرکت‌کننده بودند.

جمعه روز پایانی این مسابقات بود، با توجه به شرایط محدودیت‌های قرنطینه دوران شیوع ویروس کرونا مسابقات بدون حضور تماشاچیان عمومی برگزار و فدراسیون سوارکاری با همکاری سایت تلویزیون مجازی آپارات با لینک WWW. FEIRI.IR پخش زنده مسابقات را از ساعت شروع مسابقه تدارک دیده بود تا علاقه‌مندان در جریان برگزاری این رویداد ملی باشند.

منبع: صبح الوند

شناسه خبر 28326