شناسه خبر:33855
1399/9/29 09:52:37
درخواست نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از رسانه‌ها:

در انعکاس مطالب و نقد مسئولان انصاف را رعایت کنید

سپهرغرب، گروه خبر- سیدمحمد موسوی‌زاده: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: از رسانه‌ها می‌خواهم در انعکاس مطالب و نقد مسئولان انصاف را رعایت کنند.

علیرضا شهبازی در نشست خبری که با حضور سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از خبرنگاران برگزار شد، از رسانه‌ها خواست در انعکاس مطالب و نقد مسئولان انصاف را رعایت کنند.

وی ضمن تأکید و تأیید مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی درخصوص «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران»، افزود: این مصوبه پس از تأیید شورای نگهبان اجرایی خواهد شد که امیدواریم کارگشا باشد و آمریکا و متحدانش به مفاد برجام پای‌بند بوده و به تعهدات خود عمل کنند.

شهبازی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر طرح‌های ملی و استانی، گفت: در شرایط کنونی اقتصاد و وضعیت ویروس کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه آمریکا و متحدانش که شرایط را برای ملت و دولت سخت کرده، امیدواریم با مقاومت مردم خوب کشور و مسئولان این مهم مرتفع و بی‌اثر شود.

وی ادامه داد: پیگیری طرح‌های لازم‌الاجرا در نهاوند مهم است که فرقی نمی‌کند استانی باشد یا کشوری، از شروع کار بنده در مجلس چندین طرح را پیگیری کرده‌ایم و تاکنون تعدادی از آن‌ها اجرا شده و به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

این مقام مسئول درخصوص جاده نهاوند به دوراهی کنگاور که جاده ارتباطی زائران از مرکز به غرب کشور است، بیان کرد: روند تکمیلی تعریض پُل حاج علیمراد این جاده به سرانجام خواهد رسید.

شهبازی گفت: مقرر شده است با اعتبار بانک سپه این طرح تکمیل شده و به اتمام برسد که تاکنون مبلغ 17 میلیارد تومان اعتبار از وزارتخانه گرفته و هزینه شده است.

وی همچنین درخصوص زمین چمن استادیوم شهید سلیمانیان ابراز کرد: مبلغ دو میلیارد تومان درنظر گرفته ‌شده که در نخستین فرصت ممکن این زمین فوتبال نیز مورد بهربرداری قرار می‌گیرد.

شهبازی در ادامه گفت: ما امیدواریم که سرمایه‌گذاران در بخش خصوصی پا به میدان بگذارند، ما نیز حمایت می‌کنیم تا به نتیجه خوبی برسیم؛ بسیاری از طرح‌ها را از شروع به‌کار مجلس کنونی فعال کرده‌ایم.

وی درخصوص معدن دولومیت و گاوداری و سد گرین بیان کرد: با پیگیری‌های مستمر معدن دولومیت که 15 درصد رشد فیزیکی دارد را فعال کرده و تا 12 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسانیم.

این مقام مسئول در بحث گاوداری 6 هزار رأسی گفت: مشکل اصلی این گاوداری تأمین آب است که متأسفانه با وجود آنکه سراب‌های نهاوند سرچشمه آب کرخه هستند، اما خود نهاوند با مشکل آب مواجه است که از مسئولین می‎خواهیم این مشکل را مرتفع کنند.

عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: در آینده‌ای نزدیک کلنگ احداث 10 آموزشگاه خیرساز به زمین زده خواهد شد؛ بنده از ابتدای شروع به‌کارم در مجلس تمامی حقوق دریافتی خود را در حسابی جداگانه پس‌انداز کرده و به صرف امور خیر اختصاص داده‌ام که در این رابطه 15 کلاس درنظر گرفته شده است.

وی درخاتمه ابراز امیدواری کرد: یقین دارم با همیاری و همدلی می‌توانیم به نتایج خوبی برای نهاوندی بهتر و آسایش و آرامشی مطلوب دست یابیم.

شناسه خبر 33855