شناسه خبر:51293
1400/10/28 10:33:19

سپهرغ رب، گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت که با توجه به بارش برف و کولاک و لغزنده شدن سطح جاده، احتمال انسداد مسیر گنجنامه در شهر همدان (میدان قائم- گنجنامه تا پیست اسکی) برای پیشگیری از بروز حوادث وجود دارد.

سرهنگ «فرخ جمالی» روز دوشنبه افزود: محور کوهستانی عباس‌آباد به سمت گنجنامه صبح روز گذشته به‌صورت موقت توسط پلیس مسدود شد، اما پس از نمک‌پاشی و ایمن کردن مسیر توسط تیم‌های شهرداری دوباره بازگشایی شد.

وی اظهار کرد: با این وجود کولاک زمینی موجب انباشت برف و یخ‌زدگی سطح جاده شده که در این مواقع تردد خودروها سخت و خطرناک است و احتمال خروج خودرو از جاده و بروز سانحه افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بسیاری از شهروندان به‌منظور تفریح و سرگرمی‌های زمستانی با توجه به بارش برف با وسیله شخصی به منطقه سمت گنجنامه تردد می‌کنند، درحالی که تردد در این جاده تفریحی با توجه به شرایط جوی و لغزندگی محور، خطرآفرین است.

سرهنگ جمالی افزود: به همین دلیل و با هدف پیگشیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی، اقدام پلیس راهور برای قرار دادن مانع و مسدود کردن موقت مسیر در شرایط نامساعد جوی وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به نشست شورای ترافیک شهرستان همدان، اظهار کرد: در این جلسه برای کاهش بار ترافیکی محدوده آرامگاه بوعلی‌سینا و روان‌سازی بار ترافیکی خیابان‌های منتهی به آن، تصمیماتی گرفته شد.

شناسه خبر 51293